Bug in Nieuwe Philips software?

Status
Niet open voor verdere reacties.
H

Hansjasan

De nieuwe soft 6.31 Zibi8FX-NL DSX6072 (zeguers) heeft volgens mij een klein bugje met de nagrakanalen op de hotbird. Als ik op een van de polsatkanalen ga staan, komt er uiteindelijk wel beeld, maar de tuner geeft kort hierna groen beeld en valt uit in de standby stand.

hebben meer mensen hier last van, en zo ja, wat is het probleem? (rom emulatiefout?)

thnx for responding!
Hansjasan

werkt hier wel goed

Vaak is het bij vreemde problemen een oplossing, om eerst de firmware te wissen en dan opnieuw te schrijven.

Oke, ik heb nu de tuner opnieuw gepatched, maar ik houd het probleem.

Ik heb nu ook diverse andere tuners gepatched met de nieuwe firmware, maar toch valt ook hier na een tijdje het beeld op groen en tuner op standby.

Kunnen meer mensen dit bevestigen. Soms duurt het enkele minuten soms enkele seconden.

Is hier een oplossing voor? Ik heb 3 philipsen allen dsx6072/19a

Wellicht dat andere versies hier geen last van hebben.

Let op bij andere kanalen heb ik helemaal geen last en werkt de software uitermate goed!!!!!

RAARRRRRR.... ?

Je kunt ook eens proberen de originele fw 6.31 (van dynamite) erin te zetten. Die waar dus nog niets aan veranderd is. Die zijn meestal het stabielste. Je schijnt toch goed aan het patchen te zijn.
Grtz.

Heb het afgelopen weekend 8 stuks philps 7071 gepachtst en moet zeggen op sommige kanalen slaan ze allemaal op groen en in de standby stand weet iemand een oplossing hier voor ???

Mario

waarom een koe kopen als er nog melk in het pak zit !!!!

acht stuks, dan zal je er wel geld voor gevraagd hebben en heb je nu dus een probleem.

rgds

Ed

Dit probleem heb ik ook gehad, ff andere dingen op mijn gein kaartje gezet, en het was verholpen.

Ik heb het probleem nu ook een keer mee gemaakt dat het beeld op groen springt.

Verder heb ik er niks aan gedaan.

yep met een kaart erin springt hij bij sommige nagra kanalen op groen en dan op stand by.
zonder kaart erin draait hij wel goed op die kanalen.

@dalton
gebruik de zoek functie (search}

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan