Buitenlandse abonnementen voor in Belgie

N

Nicky1

Is er iemand die weet hoe je kan komen aan een buitenlands abonnement?

Ik had gehoord dat dit ging via sommige handelaars/sat-winkels hier in Belgie?

Iemand die mij verder kan helpen met welke winkels?

Of is er een andere manier?

Ik ben van Belgie.

Ik bedoel buitenlandse abonnementen zoals Canal Digitaal/Premiere/SKY Digital/Digital+ (Astra)/Sky Italia/ ... ?

Alvast bedankt!

Laatst bewerkt:
Om commerciele reklame tegen te gaan gelieve a.u.b. per pm of email op deze vraag te reageren.

Succes alvast Nicky1.

Om commerciele reklame tegen te gaan gelieve a.u.b. per pm of email op deze vraag te reageren.
Succes alvast Nicky1.
Ok. Bedankt! Ik zal het zeker respecteren.

Maar iemand die mij kan helpen...

MAIL / PM mij aub!

Bedankt!!

Hi Nicky1,

Zoek eens met Google naar b.v satelliet abonnementen. Weet zeker dat je dan iets tegenkomt.

Boets.

Bedankt! Had ik al gedaan, maar vind alleen dat de meeste abonnementen terug komen, maar vind geen andere.. (die ik dus ook graag zou willen) Vandaar ook eigenlijk de opstarting van dit topic, maar zoals gezegd, was het al tegen de regels dus...

De vraag is niet tegen de regels hoor, die mag je rustig stellen, alleen als er namen genoemd worden in een antwoord zien we liever niet, vandaar dat dit beter via pm kan.

We hebben toch een aantal Belgische gebruikers hier online dus daaraan zal het niet schorten. Misschien zijn er niet zo gek veel handelaren die dat doen in Belgie? Hier in Nederland zijn ze immers ook niet bij de hopen te vinden.

Het valt mij nu pas op dat er hier geen "Banner' op het forum hangt net als bij de eenden. ;)

dus ff pm verstuurd naar Nicky1...

Dat klopt, Fun heeft nooit aan bannertjes gedaan, pas sinds kort dat we iets van google hebben, en onderaan het forum staat een bannertje van de hosting provider en dat heeft weer te maken met een beetje een gunstige deal die we hebben kunnen sluiten voor de hosting van het forum.

Voor de rest geen banners als we dat kunnen uitstellen.:)

Bedankt voor je hulp aan Nicky!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan