Bulletproof ftp server instellen?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
730
Punten
113
Leeftijd
59
Vandaag ben ik eens met Bulletproof aan de slag gegaan, maar het lukt niet helemaal wat ik wil...

Ik heb dus volgens mij de boel goed ge?nstalleerd, en heb daarna een paar 'voorlopige" acounts aangemaakt, en ben dit vanavond eens aan het testen gegaan, op de pc waar ik mee in wilde loggen, maar jullie raden het al dit luktte niet.

Als ik thuis mijn adres invoer dan krijg ik keurig netjes de vraag van gebruikersnaam en wachtwoord, maar dan krijg ik de melding dat iemand met dezelfde ip al is ingelogd...

Nu had ik dus voor iemand anders een account aangemaakt en aangezien het feit ik daar toch moest zijn vanavond, heb ik meteen getest of het werkt, niet dus...

Ik kom niet eens tot het scherm van wachtwoord en gebruikersnaam, wat vergeet ik , of zie ik over het hoofd?

:biggrin:

Die staat uit. ;)

Als het van buitenaf naar binnen moet komen, moet je in je router even poort 21 open zetten naar de pc waar bulletproof op draait.

Black Tiger zei:
Als het van buitenaf naar binnen moet komen, moet je in je router even poort 21 open zetten naar de pc waar bulletproof op draait.

Tja ik ben hierin een totale leek, ,maar ik ga eventjes kijken hoe ik die open moet krijgen in mijn router, t'is bijna weekend dus wellicht wordt dit er weer eentje voor de teamspeak @Black Tiger kunnen we meteen testen als je tenminste tijd hebt? ;)

Mijn router zit vol! Ok? met mijn stomme kop mijn interne ip gestuurd, ik dacht al waar komt dat nummer vandaan, maar weet ik veel, ik zei toch dat ik er niks van af wist van dit....

Maar volgens mij moet ik het op dezelfde manier doen als met dat andere, en daar kan maar 8 man in, dus........

Ok? ff een keertje teamspeak denk ik, maar wanneer moet ik nog ff bekijken. ;)

Inmiddels al gelukt en werkende.:)

Teamspeak doet soms toch wonderen he.:cool:

Maar het was wel aan de late kant, tumme om 7.30 begonnen de bouwvakkers bij de buren al weer te boren..... (lag er net twee uur op :biggrin: )

Maar afijn het werkt nu, thanks nog. ;)

Tja als jij pas om 03.15 eens komt inloggen kan ik niet aan doen.:biggrin::biggrin::biggrin:

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan