buurvrouwen

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
70
Een paar buurvrouwen staan op straat te kletsen.
> Zegt de ene met een sip gezicht ,

> "mijne man is nu voor 300% impotent".

> Waarop de andere:

> "Je kunt toch maar voor 100% impotent zijn?"

> Antwoord de eerste :

> "Jaja, hij was al 100% impotent,,

> maar nu is hij van de trap gevallen,,

> en heeft zijn middenvinger gebroken....

> en een stuk van zijn tong afgebeten."

haha doordenkertje.... overigens die buurvrouw hoeft niet sip te kijken hoor als ze er tenminste knap uitziet en een beetje vlees in huis heeft want d?n mag ze bij ons komen hoor :biggrin::biggrin::biggrin:

Die tong was toch niet erg want de man stond op een zoutloos dieet

Hahahaha.... nja goed maar zo gerekend heeft ie dan nog 300% over, aan de andere hand zit namelijk ook een middelvinger, verder kan men tegenwoordig ook nog dingen met complete handen of vuisten, vuisten kan ie er ook nog twee van maken.:biggrin::biggrin::biggrin:

Althans zo'n dingen zie ik tegenwoordig wel eens wat van op een van de vele natuurzenders.;)

Black Tiger;183644 zei:
Althans zo'n dingen zie ik tegenwoordig wel eens wat van op een van de vele natuurzenders.;)

Hu!?! Kijk jij daarna dan?

Hoe kom je daar nu bij? Ik schreef toch duidelijk "zie ik wel eens" en dat heeft de betekenis "sporadisch".
Uitleg: Ik kom dat wel eens tegen als ik langs die zenders zap om te kijken of ze het nog allemaa doen, puur uit hobby-interesse uiteraard omdat ik niet van zwart beeld houdt, maar uiteraard kijk ik daar (net als bijna iedereen) nooit naar natuurlijk.

Ok, duidelijk, net als wij allemaal dus:biggrin:

voor zwart beeld moet je toch juist op SV inter zijn??

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan