C+ Blauw

H

h3nr1

ik heb strong 8000 met funkaart normaal zie ik c+ b & r maar laatste 2 dagen c+ blauw helemaal zwart !! hoe komt dat ????? kan iemand mij helpen ?? aub voor zondag (de klassieker)

thanks
-HR-

irdeto 2 sorry geen voetbal voor jou zondag maar ja de hoogtepunten zijn toch te zien bij studio sport en misschien vian je op 16 oost wel een feed met de wedstrijd

ja van Blauw naar zwart

ikkrijgs2wel schreef :
irdeto 2 sorry geen voetbal voor jou zondag maar ja de hoogtepunten zijn toch te zien bij studio sport en misschien vian je op 16 oost wel een feed met de wedstrijd

is het mogelijk om zo'n feed met een gewone ontvanger te onderscheppen, (nokia 9800s dus). Wordt het "unscrambled" uitgezonden dan?
Veel bedankt ;)

wat betreft voetbal zit je bij hispasat 30 west goed AJAAXvFEYNOORD 12:30 TOT 14:30 ZONDAG

Originally posted by h3nr1
ik heb strong 8000 met funkaart normaal zie ik c+ b & r maar laatste 2 dagen c+ blauw helemaal zwart !! hoe komt dat ????? kan iemand mij helpen ?? aub voor zondag (de klassieker)

thanks
-HR-

Heb je niet gelezen dat die zenders op irdeto2 zijn overgegaan en tenzij je dit in een avondje gaat kraken je morgen geen GRATIS voetbal op tv ziet?

Denk dat je het beste een kaartje kunt gaan kopen en op de tribune lekker meekijkt...........

Rolo

laziz schreef :
wat betreft voetbal zit je bij hispasat 30 west goed AJAAXvFEYNOORD 12:30 TOT 14:30 ZONDAG

ik ben een PSV fan eigenlijk...Ook al zie ik graag Feyenoord en ajaks lekker punten verspelen op zondag. Wil ik toch mijn PSV's wedstrijden zien... Daarom zou het interessant zijn als er een vaste kanaal for the C*Blauw live uitzendingen is ? Misschien komt het in analoog?...

ps: in ieder geval veel plezier bij het kijken fan AJX-FEY en bij de loting voor het EK daarvoor ;)

Hoe zit het met de rest van de irdeto kanalen
gaan die ook over naar irdeto2 ? en waneer?
En op welke site moet ik zijn om op de hoogte te blijfen?

Originally posted by sid2004
Hoe zit het met de rest van de irdeto kanalen
gaan die ook over naar irdeto2 ? en waneer?
En op welke site moet ik zijn om op de hoogte te blijfen?

Op deze site blijf je op de hoogte, maar de artikelen die hierover geplaatst zijn heb je dus niet gelezen.

1. Tot en met SBS6 kan je voorlopig nog kijken, maar waarom geen abo voor 15 euro per jaar dan...
2. Wanneer is onbekend. Bij de gratie van canal+ zou ik zeggen.

Probeer de search button eens met zoekwoorden irdeto2 of iets dergelijks en je zult een hele hoop postings vinden van VOOR 15 November, want het is al lang en breed bekend.

Rolo

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan