c+kaart hd decoder

M

musli

ik ben voor een vriend op zoek naar een hd decoder die gewoon de c+smartcart aankan.
voor mijzelf weet ik het wel de dreambox,maar het probleem is ,als er een probleem mee is kan ik het voor mijzelf wel oplossen maar hij dus niet.
over de philips heb ik gelezen dat de software nog niet is zoals het behoort te zijn.
dus gewoon een geen gedoe ding ,maar welke.
en welke ci module werkt goed met c+ icm hd
thanks

indien je een door Canal Digitaal gecertificeerde ontvanger neemt, kun je nagenoeg helemaal niks meer en ben je afhankelijk van de software die er op zit dan wel die via satelliet wordt aangeboden. Je ziet ook gebruikers legio problemen hebben met gecertificeerde ontvangers en dan komen daar de EPG problemen bij. Als je vriend een dreambox neemt is het allemaal makkelijker: degene die je vriend wilt kunnen op afstand op zijn dreambox komen (telnet en/of ftp) en zo allerlei dingen doen. Ook via forums kun je dan je vragen/problemen melden en aan de hand van de gegeven antwoorden kun je dan die dreambox aanpassen. Dat kan met een gecertificeerde ontvanger, zoals bijv philips, niet. Ook qua beeld en -weergave e.d. kun je met een dreambox veel meer dan met zo'n gecertificeerde; zeker als het een HD ontvanger betreft. Dus je vriend hoeft helemaal niet zo veel verstand van een dreambox te hebben, anderen kunnen dat dus voor hem doen en - niet te vergeten - zo moeilijk is het ook niet want al doende leert men. Dus na een tijdje kan je vriend het heus zelf.

Ander voordeel van een dreambox is, dat je voor een Canal Digitaal kaart helemaal geen CI meer nodig hebt, de kaart kun je er zo in doen

Advies: koop zeker geen philips of een andere gecertificeerde ontvanger. Vele gebruikers die dat wel hebben gedaan hebben er spijt van.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan