C+ Klantenservice

H

h3nr1

Dag allemaal,..
ik heb org C+ smartcard maar en het is geactieveerd (volgens hun) maar ik zie geen een kanaal, allemaal zwaart, daarvoor met funkaart alles ok! ik heb ook opnieuw alle canalen geinstaleerd maar geen ontvangst ! weer helpdesk gebeld (70 euro cent /min) 2 uren wachten ze kunnen mij niet helpen ! kan iemand hier mij hiermee helpen???? mijn ontvanger is strong STR8000 v9 please help me,. O ja via deze media wil ik ook graag wat zeggen ! C+ klantenservice is waardeloos, duur en niet hulpzaam,, ik ben klant van C+ (nog niet eens een dag) ben ik nu al van plan om opp te zeggen en wachten tot dat gegraakt is. alvast bedankt voor de reacties -henry-

heb je de andere vrije kanalen wel en zo op de astra???? anders is er toch wat vreems aan de hand bij je en je moet je ontvanger op rtl 4 laten staan een uurtje of zo dan moet je kaart aangezet worden als het goed is

Ja, firmware vervangen. De v9 werkt niet met de nieuwe seca kaart.

Bij Luxsat in belgie vind je meer info hierover.

Ciao,

Al.

Originally posted by Family_Capone
Ja, firmware vervangen. De v9 werkt niet met de nieuwe seca kaart.

Bij Luxsat in belgie vind je meer info hierover.

Ciao,

Al.

Welke firmware moet ik nemen ?? v8 heb ikk geprobeerd werkt ook niet !natuurlijk FTA kanalen kani normaal kijken. -henry-

Originally posted by ikkrijgs2wel
heb je de andere vrije kanalen wel en zo op de astra???? anders is er toch wat vreems aan de hand bij je en je moet je ontvanger op rtl 4 laten staan een uurtje of zo dan moet je kaart aangezet worden als het goed is

Jazeker, zoals BVN kan ik wel goed ontvangen

bovengenoemde firmware ss geschik voor S2 kaart, ik heb geinstalleerd en inderdaad ik heb alle nederlandse kanalen en FTA kanalen behalve de C+ en ik heb abo van C+ sinds afgelopen vrijdag, tot nu toe geen zwart.....ik heb spijt dat ik abo heb genomen, echt wel !!! weet iemand nog een raad ????? -henry-

probeer eens het orgineel erin te zetten
het kan zijn dat de eerste update niet door komt door andere software

grtz zuurtje

ik zit nu echt te twijfelen, ligt echt niet aan de ontvanger toch?? niet waar ? en hoe gaan we checken?? -HR-

ik heb precies hetzelfde probleem gehad de normale kanalen doen het wel omdat die er door canal+ al van tevoren is opgezet dus dat is al gelijk aktief en bij mij precies hetzelfde verhaal op sbs6 zetten dan zou het goed komen maar helemaal niet dan zeggen ze natuurlijk de receiver die ik heb is niet geschikt nou uiteindelijk heb ik een aston 1.05 module erin gedaan en het hele pakket is open daarna kan je hem weer in de mm stoppen en het werkt perfect maar dus geen update in mijn mm maar wel in de aston dus ik adviseer koop een aston module of leen er een van iemand en aktiveer je kaart of je gaat naar een satwinkel en je probeert je kaart daar in een aston dan krijg je geheid beeld zeker weten mits je seca kaartje goed is natuurlijk

Het kan zijn dat de software van de MM niet goed is heb je bv terta dan pakt hij dus nix heb je penta dan moet de MM het gewoon doen

sccs

Originally posted by aydinsport
ik heb precies hetzelfde probleem gehad de normale kanalen doen het wel omdat die er door canal+ al van tevoren is opgezet dus dat is al gelijk aktief en bij mij precies hetzelfde verhaal op sbs6 zetten dan zou het goed komen maar helemaal niet dan zeggen ze natuurlijk de receiver die ik heb is niet geschikt nou uiteindelijk heb ik een aston 1.05 module erin gedaan en het hele pakket is open daarna kan je hem weer in de mm stoppen en het werkt perfect maar dus geen update in mijn mm maar wel in de aston dus ik adviseer koop een aston module of leen er een van iemand en aktiveer je kaart of je gaat naar een satwinkel en je probeert je kaart daar in een aston dan krijg je geheid beeld zeker weten mits je seca kaartje goed is natuurlijk

Ik heb die kaart op vrijdag avond gekocht, en zaterdag gisteren geactieveerd ! nu nog steeds geen beeld nog erger is moet ik die klassieker ook niet life kunnen genieten. ik weet niet wat ik kan / moet doen eigenlijk. - HR-

Originally posted by Nummer10
Het kan zijn dat de software van de MM niet goed is heb je bv terta dan pakt hij dus nix heb je penta dan moet de MM het gewoon doen

sccs
Sorry hoor nr10... die termen MM, terta penta wat zijn dat ? -HR-

Ik heb een c+ abbo genomen donderdfag jl. voor mijn xtreme met tetra 1.0. Ook ik zou SBS6 moeten activeren om de update naar C+ te krijgen maar nada. Dus werkt niet met tetra???? dus vanavond penta erin????

Groet Aka

Originally posted by h3nr1
Sorry hoor nr10... die termen MM, terta penta wat zijn dat ? -HR-
ik heb alleen maar een zwarte smartkaart van de dealer gekregen, is dat wat je bedoel met penta of tetra ???? -henry-

Nee hij bedoelde met MM magic module,, en daar kan je met de magicprogger zelf software inzetten zoals Tetra of Penta software.

Soomige ontvangers werken niet goed met Tetra1.0 maar weer wel goed met de penta 1.09 software.

Je kan die software zelf in je magic module zetten als je tenminste ook de magic module programmer er ooit bij heb gekocht.

Klopt helemaal mijn Xtreme met tetra 1.0 zet C+ niet open.
Heb zopas de kaart in een Philps gehad en na een half uur open en werkt nu wel in de Xtreme met tetra 1.0. Dus C= kan een kaart met tetra 1.0 niet beinvloeden (ha ha???)

Groet Aka

Hoi,,
Gewoon even je orginel firmware er in gooien en je hebt dan geen spijt.... ;) [
Het is de software in je ontvanger die niet goed is en of je hebt hem niet goed staan.{instellingen, zoals emm blocker uit zetten}
Dus als ik jou was gewoon even de orginele er in en je hebt het minst te doen.
Iedergeval werkt het wel hoor met de strong 800o{en 8100} met die 4000 software,al is het bij de ??ne geklooi en de ander weer simpel.
Iedergeval sterkte en het komt goed met de juiste software.
Groeten Ben bye bye ;)
ps kijk even hier ,,als ze niet worden weg gehaald hahaha
http://www.websamba.com/rebel87/
http://home2.planetinternet.be/zeguers/indexpages/nokia.html
http://www.luxsat.be/
http://www.sifteam.altervista.org/
etc.....

Originally posted by h3nr1
bovengenoemde firmware ss geschik voor S2 kaart, ik heb geinstalleerd en inderdaad ik heb alle nederlandse kanalen en FTA kanalen behalve de C+ en ik heb abo van C+ sinds afgelopen vrijdag, tot nu toe geen zwart.....ik heb spijt dat ik abo heb genomen, echt wel !!! weet iemand nog een raad ????? -henry-

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan