Cams snik snik....

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
70
Jongens wat wordt ik hier naar van op een site staat een nieuwe matrix REVALOUTION file welke niet in de matrix kan gewoon om de cam te promoten...

Zullen we eens wat afspreken mannen we kopen die cam niet....

Wat een gore geldwolven en dan gaan ze nog zo'n kerel ophemelen ook...

Sorry voor mijn taal gebruik.....

97 pond hoe durven ze ... heb je een dreambox voor lol

@pikkie ik ben met jow eens oproep aan alle colegas niet kopen! wat is now zo bijzonder in deze cam in de read me file stond taq 1tot 10 open deze heb ik ok open met dragon cam en dat is geen goede reden om zo een cam te kopen ik vind het belachelijk en elke keer duikt een niewe cam in de markt terwijl nog geen echte supporters bestaat om deze cam te onderstunen en dat geldt ok voor alle cams en geloef mij deze mensen hebben maar een word
SECA2 on MATRIX REVALOUTION exclusive !
Forget the rest, buy the best!!! ja! ja! ja! met de dragon cam is het zelfde verhaal :biggrin::biggrin::biggrin:
grtz roufa!

Oei verkeerd gepost pikkie hiervoor is een speciaal rubriekje

1) het is MATRIX REVOLUTION
2) waarom een dure module, kaart (M2 of Titanium kaart en nu weer een knot kaart kopen

Je kunt je nog steeds uitstekend redden met een zeer eenvoudige seasonskaart in een relatief oude en niet meer ondersteunde MM (firmware naar MR)

Zowel de taq's als de kiosk-en lopen perfect

Xtreme UCI 6400

Pikkie ik ben met je eens maar ja wat kan je eraan doen het is de markt die het aanbiedt en dat zal je niet in werkeljkheid tegen kunnen houden dat er iest is dat het jaren uit tevoeten kan....

Een voorbeeld van kaarten, module's, receivers enz....

We zullen het weer zien waar het tijd weer ernaar toe brengt.

Groetjes,
Deliyurek007

ja ongeloofelijk bij tenenknipper vragen ze constant wat het verschil is het antwoord is dat het geheugen veel groter zou zijn en dat je dus veel meer providers erin kan zetten

Die shit MATRIX REVOLUTION is exact gelijk aan een Matrix cam,, dus wachten en voor je het weet kan je met de juiste dumpfile je Mr proggen naar rev versie.

Sorry duck staat ook verkeerd hier maar met een bepaalde opzet gedaan..
Naar wat ik zelf vernomen hebt schijnt de xcam matrix zelfs de dragon allen hetzelfde te zijn...

Alleen zit een prijsverschilletje in en de flash is toshiba wouw.....
Het is net wat Jack ook zegt afwachten onze tijd komt er echt weer aan.....

Originally posted by pikkie
Naar wat ik zelf vernomen hebt schijnt de xcam matrix zelfs de dragon allen hetzelfde te zijn...

XCam en Matrix kan ik nog inkomen, maar de Dragon is volgens mij hardwarematig toch een andere cam..., heb nog geen X of Matrix gezien die Skycrypt aankan, en ook Conax werkt niet op de EMU soft van deze cammen, in tegenstelling tot de Dragon.

gr,
Ducom

De echte hobbyisten hebben tegenwoordig allemaal een dreambox of draaien EMU's op de PC. Daar kan alles mee open wat open kan.

Laat de anderen maar de hack-maffia financieren, ik vind het prima, dan gebeurt er uiteindelijk toch wat. En met een DB heb je geen nieuwe cams nodig.

hoi
klopt ik wou ook alle cammen kopen
pikkie zij dalton wacht af
en nu heb ik emu op de humax
het is wel lopen humax ,pc maar ik ben echt leuk met de hobby
aan de gang
gr dallton

er blijken nu mensen te zijn die de software van de nieuwe matrix revolution 2.0 op een matrix reloaded te zetten en erg veel problemen hebben (freezes) en nu kunnen de meeste mensen het niet terug zetten (downgraden)daar heb je zo blijkt casII voor nodig ook slim natuurlijk je kan het wel met een funkaart upgraden maar dus niet downgraden DUS MENSEN OPGELET!!! anders heb je een cam die niet goed werkt dus gewoon even afwachten

Jezus, shit, wat ben ik blij dat ik 1 1/2 maand terug mijn dreampje heb aangeschaft ben ik eindelijk van het cam en kaart geouwehoer af.

Als je ziet wat ik in het voorafgaande jaar geinvesteerd heb aan kaartjes en cams had ik um een jaar eerder moeten kopen dat had me geld bespaard.

Zie dit niet als een tip het is enkel een conclusie die me nu te binnen schiet bekijk ook eens de history van firmware updates voor bepaalde cams :

MM - tot 1.11 en toen was het gebeurd want toen kwam de :
MR - Updates kwamen zeer snel achterelkaar soms 2 binnen een week maar ja je raad het al toen kwam de :
Dragon - dit was moeilijk hij kon veel maar niet in alle boxen dus de nieuwe rev. (2.06) VEEL te laat.

Heb ik het nog niet eens over de Joker/Sky/Ice(regenboog)/Xcam

Mijn mening : GELDKLOPPERIJ en die engelsman doet vrolijk mee

Inderdaad de emu's zullen het gaan maken iets wat ik 7 maanden gelden al blerde op dit forum..
Maar je mag en moet niet vergeten dat er nog steeds mensen een module nodig hebben om door te kunnen gaan met de hobby, dit betekent gewoon dat je nu meer zelf aan de slag moet om de boel draaiend te houden iets wat veel mensen ook weer niet kunnen.

De overstap naar een andere machine is voor velen ook niet de oplossing neem nou maar de toppie bezitters daar is n og geen emu soft voor .........

Ik pleit dan ook voor een nauwere samenwerking onderling en elkaar niet afkraken maar helpen ......

ik denk dat we zo die zakkenvullers de baas kunnen blijven, gewoon niet kopen die zooi dan maar geen kant en klaar maar aan de hobby en daar hebben we hier in Nederland toch een aantal leuke boarden voor.....

heb al mijn cams weggedaan en daar een dream voor aangeschaft. Was er eerst zeer sceptisch over maar nu dat de dream wat verder ontwikkeld is is het een aardig machientje geworden. Beetje kennis van zaken is wel een pre maar dat leer je vanzelf wel.

Alle files die nu opduiken en alles wat nu "open" is is blijkbaar een stunt om maar te verkopen.

Neem nu de tita kaart, werd overaal aangeboden voor 35 euro en was de toekomst, zie nu.... de tita is eigenlijk overbodig....

dan duikt de knotskaart weer op, maar liefst 100!!!!!!! euro, en voor wat???? om weer even een aantal zenders open te zien......

Nee hoor, een off. abbo en verder een beetje hobbyen met wat file en images is leuker en kost veeeeeel minder........

hoi
als ik het goed begrijp is alles gewoon gehackt of bijna
nu word door cammen aan te bieden met kaart .de deur
op een kier gezet door te kunnen kijken
als er genoeg verdiend is komt er een anderen cam met kaart
een kennis, van een kennis van mij loopt de hele dag maar rond om de cammen aan de praat te houden
dan krijg je de hobby mensen die met het emu komen
dat moet toch een doorn in het oog zijn voor die cammen
handelaren
gr dalton

en deze is een message van knotcard team at zacky forum

From the S2 emulator for KC team developer to all
Hi to all. In the future this nick will represent the members of the team who develop the current S2 firmware emulator for KnotCard.

First of all I want to stress that we choose this platform because no other really secure programmable card with cryptographic hardware support was available in the market when we decide to write down a publicly available emulator for S2. (Of course we are not related with the hardware or OS, KnotCard developers, but we know in detail this platform because we use such smartcard for other high security projects.). The card is someway priced, but we expect this situation be normalized in the short term.

This firmware is the result of own direct research over the V7.x original cards. We developed the first publicly available S2 emulator and the first one able to deal with the last countermeasures. No reverse engineering of other hacks has been done because we are interested in finding vulnerabilities in the original cards, and the files are only technological demonstrations of our research. We use a secure card because we don?t want to see people making profit from the result of our work without any contribution.

Don?t expect to see implementations of our findings in insecure platforms like Titanium Cards, CI modules or decoder?s virtual CAM: It?s not only a matter of space, speed or cryptographic primitives, but mainly security. Don?t loose your time trying to extract interesting information from the KnotCard if you weren?t able to extract it from an original card, in this case is far more difficult .

Some people seem to be nervous of loosing their big business. We don?t want to enter in such a war. If someone wants to sell first must be able to create a product, not just to reverse engineer the others findings.

The next release will include full 0064 support. And this is only the beginning?
Enjoy it.

echt interessant en deze mensen meenen het dus komt niks in tita of mr of wat dan ok alleen in knot card
grtz roufa!

Tsjjjjaaaaaaaaa ,ben nog steeds aan het wachten op de beloofde up date van de XCam , Dragon/Conax en alle andere mooie functies,maar niets van dit alles .
Deze maal gaan zij mij niet meer hebben met hun nieuwe dure cam's.

tjah! ik ben ok en het wachten maar hier gaat het niet om het is een orloog tussen tita team en knot card team de knot card team beweert dat men wel een v7 card kunt hacken maar geen knot card het is goed beveijligt .en alles deze knot card goed beveijligt waarom de s2 provider geen gebruik van maken
ik denk zelf dat deze mensen probeeren wat geld in hun zak te trekken
grtz roufa!

Laten lullen de knotsen,, binnenkort alles gewoon weer op Tita,, neem dat maar van mij aan.

En kan je niet wachten koopje toch een knudde kaart,,

Maar ij niet gezien,, ik koop er wel een paar flessen wodka voor :)

ja jack prooossst! dat verdient echt een wodka en lijkt mij een leuke uitdaagen die knudde kard
grtz roufa!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan