cam's ???

D

Dami0N

Hoi allemaal .ik heb sinds kort een humax 5400 op de kop weten te tikken.

En ik heb een multypro usb cardwriter erbij..

Ik heb zelf al me kaartjes geupdate enzo, maar wat ik nu wil weten is,dat er nog 2 slots in me humax zitten.

Wat kan ik hier nu het beste in stoppen (behalve dat me zoontje zijn boterham erin knalt) ??

Ik bedoel dit zijn toch de slots voor de cam's ?

Ook wil ik eens weten met wat voor spul je digitaal + weer kan zien.

alvast bedankt voor jullie antwoord...greets

Beste Dami0N, eerst even dit: Welkom op dit board!!

Maar het eerste wat me nu binnenschiet is: Waarom programmeer je de Humax5400 niet met de ToH3.2 HoT1.9 firmware?? Dan hoef je geen kaartjes te bakken. Verdiep je eens in deze materie.

Ik heb op het net een NL-versie 3.2 met de HoT1.9 erin gemonteerd neergezet ter downlaod.9 (Zoek en je vindt zult)

Suc6

Greetz:josje01

Hoi Damion,

Die slots zijn inderdaad voor cams. Het soort cam wat je nodig hebt is afhankelijk van het codeersysteem van de provider.

D plus kan je bijvoorbeeld decoderen met een Aston cam met een geldige kaart.

De software die Josje voorsteld voegt veel extra functies toe aan je 5400; echt een aanrader! ;)

In het humaxgedeelte van dit forum wordt je vast wat wijzer.

Grtz Wiz

Hoi jongens..

bedankt voor jullie reactie..

ik had al de ToH3.2 HoT1.9 in me humax geknalt, maar toch kan ik veel kanalen niet descramblen, zoals nicolodium discovery en natuurlijk c+.

wel de gebruikelijke zoals ned1.2.3.en rtl enzo...

ik heb zelf een fun4 ,purple en een prussian4 card erbij.....

ik heb ook veel gelezen over vanalles..toch blijf ik steken op sommige dingen.

ik prog me eige kaartjes ik upload nieuwe firmware enzo, maar ik blijf steken op het onderwerp van ...hoe krijg ik canal+ en of digitaal+ weer op me bak ?

greets

Dat zal nog even niet lukken.

De zenders welke jij noemt zijn gecodeerd in seca2.

Hier heb je toch echt een kaart met abo voor nodig.

Dit in combinatie met een Aston, of alternatieve, module.

Dat zal nog even niet lukken.De zenders welke jij noemt zijn gecodeerd in seca2.

Hier heb je toch echt een kaart met abo voor nodig.

Dit in combinatie met een Aston, of alternatieve, module.

Hoi.

Toch heb ik 6in1 files gezien waar wel al canal+ bij stond ..Ook key files met digitaal keys..

Heb je daar dan een speciale card voor nodig (titanium,knotcard).Zo ja moet dat dan ook met een speciale cam?

Ik zit dus met de vraag ..wat heb ik meer als ik er een module bij koop..en wat heb ik meer dan ?

thnx......

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan