canaal digitaal

C

chirodcha

Hoi satvrienden en vriendinnen,

Ik heb een vraagje.
Op mijn decoder heb ik een patch met lexfiles staan van een half jaar terug.
Ik heb een abbo van canal-digitaal met de canal + zenders.
Nu zag ik op de site van canal digitaal dat Discovery, Nickelodion en Nat Geografic in het basis pakket zit. Betekent dit nu automatisch dat ik deze ook moet ontvangen of zie ik het verkeerd??
Ik ontvang wel alle andere ned zenders.
Wie weet het antwoord op deze achteraf mischien wel domme vraag.

gr Chirodcha

Klik even op de link en dan kan je zien wat er in het basispakket zit. Als je een abbo heb van het basispakket moet je ze dus kunnen zien. Lukt het niet misschien transponder update of heb je misschien toch een set top box pakket???

link

Suc6,

;)
Nr.10

betekent dit dat als ik canal plus heb met de nederlandse zenders, ik dan ook automatisch discovery enz moet hebben.
Of is het zo dat je wel de ned zenders kan hebben, maar niet discovery enz kan hebben?
Hoe doe ik trouwens een transponder update?

gr Chirodcha

Als je een stetopbox hebt dan heb je alleen ned kanalen. (29,95)jaar.Als je een basis hebt 6.95 in de maand dan krijg je ook
nickeloden
animal .discovery

Ik weet niet welk pakket je hebt. Je zegt basispakket maar klopt bv. de prijs ? 6,95 per maand of betaal je ? 2,50 per maand want dan heb je een set top box pakket en heb je die kanalen gewoon niet.

Een transponder update doe je zoals hij omschreven staat in je gebruikshandleiding. Het ligt aan de ontvanger hoe dit werkt (menu instellingen).

Kom je er niet uit? Zoek dan eens via google naar je ontvanger soms kom je dan op forum's tercht zoals deze en dan kun je je vrag gericht stellen. (zie link) voor Philips

link

redhotrock je was me voor.

Hoi allen,

Ik betaal ongeveer 28euro per maand aan canal digitaal. Dit is inclusief set top box. Ze gaan trouwens per 1 juli 7 euro omlaag.

Gr chirodcha

volgens mij heb je het C+ pakket (C+ rood,blauw,geel) inc. settop pakket, dit zijn de vrije nederlandse zenders. Wanneer je C+ en Discovery e.d. hebt dan spreek je over een combi-pakket.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan