canadese kanalen?...

Chrisjan

Sr. Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
82
Wij hebben in onze jeugdherberg momenteel Canadezen die graag TV kijken...kan mij iemand zeggen waar ik Canadeese kanalen kan vinden alsook via welke sateliet?...
1000 X thanks

Chrisjan;176679 zei:
Wij hebben in onze jeugdherberg momenteel Canadezen die graag TV kijken...kan mij iemand zeggen waar ik Canadeese kanalen kan vinden alsook via welke sateliet?...
1000 X thanks

Zijn hier niet te zien!

Wat Blokr schrijft klopt althans als je satellieten bedoelt. Dit heeft te maken met de ronding van de aarde. Om die reden kun je aan de andere kant van de oceaan (amerika, canada) ook niet satellieten zoals Astra1 e.d. ontvangen.

Er is op een aantal satellieten die je hier ontvangt, wel canadese kanalen te ontvangen. We zouden moeten zoeken welke kanalen dat zijn en op welke satelliet ze zitten. Zo weten we dat CFN in Europa wel te ontvangen is, maar nadeel is dat de toegang is beperkt tot een bepaalde doelgroep, te vergelijken of identiek aan het amerikaanse AFN.

Als je de Duck Toolbar hebt geinstalleerd op je computer, vind je onder Forums - Andere webpagina's de keuze King of Sat. Als je daar heen gaat kun je zelf ook alle satellieten en de kanalen bekijken. Je kunt ook hier klikken voor King of Sat

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan