Canal + activeren

D

Donserlanza

Uiteindelijk na lang zoeken een kaartje van Canal + vastgekregen .
Alles netjes betaald . Maar nu .Hoe activeren ?
Ik woon niet in Nederland dus kan niet bellen op hun O900-9323 lijn en ik ken niemand in Nederland.
Iemand een idee.
En ja, ik weet dat de kaartjes normaal niet buiten Nederland zouden mogen werken ,maar vloeken mag ook niet . En via deze manier is de enige mogelijkheid om naar Nederlandstalige kanalen te kijken . Trouwens er werd voor betaald.
Graag een reactie en alvast bedankt

Donserlanza

Zou je toch via een nederlandse telefoonlijn moeten bellen

Beetje dom dat die kennis dat niet voor je heeft gedaan

Kan het proberen via dat nr
dit gaat namelijk via een computer

Durf je het niet aan dan even via vrienden of kennisen in nederland het smartcard nr doorgeven.

Moeten zij dat nr draaien en jou smartcard nr doorgeven
wordt hij geactiveerd

succes

Werkt 0900 niet internationaal dan?
Kun je niet bellen van 0031900-9323?

Nee dat gaat niet, dus iemand zoeken die voor je belt en zich niet verlult daar anders de kaart definitief op uit gaat.

Gr. Lagos

Nee tijgetje, dat werkt niet
Gratis en betaal nummers werken niet vanuit het buitenland.
Das ??n van de redenen dat de pluzzzboyzzz voor een dergelijk nummer hebben gekozen.
Ook gratis nummers werken niet vanuit het buitenland.
Maar daarvoor is er dan weer het internationaal gratis nummer dat begint met 00800 (MS activatie nummer...)
Dus zoals eerder gemeld, is de enige oplossing om dat iemand voor je te laten doen.
En die met de eerstvolgende verjaardag of met de kerst zeker niet te vergeten.

Hummmmm en hoe zit het met een telefoooncel ,anders even de grens over en via telefooncel bellen.

Ik zal wel domme vraag stellen, maar hoelang is die kaart dan al uit de winkel ? Is het een gebruikte kaart dan ? Iedere nieuwe kaart is reeds geactiveerd, maar als je hem in de decoders stopt, moet het formulier binnen 5 dagen ingestuurd worden om beeld te behouden. Dat versturen kan denk ik ook vanuit het buitenland, maar ik zou gewoon iemand in nederland op de bus laten doen.

Nee, dat klopt al een tijdje niet meer, sinds begin dit jaar ongeveer, toen ook bij opvallend veel mensen de originele kaartjes uitvielen omdat ze niet goed waren aangemeld of omdat ze met hard/software draaiden die de update niet doorliet......

Sindsdien doen nieuwe/maagdelijke kaartjes helemaal niets (behalve een prachtig egaal zwart beeld geven) tot ze hun eerste per telefoon bestelde pulsje van C+ hebben gekregen.....

Dat is overigens wel mooi om te zien.Je zet 'm op een nederlands kanaal belt canal+ op voert de 14cijferige code in en pats boem je hebt gelijk beeld.

Ondanks het feit dat het er soms hevig aan toe gaat tussen diverse leden op dit forum ,is het mooi om de reacties te ontvangen van diverse leden via mail ,waarbij ze zich aanbieden om mijn kaartje te activeren .
Bedankt diegene die hebben gereageerd . Als ik voor jullie iets kan doen . Woon 8 maanden in Spanje en 4 maanden in Duitsland en hier hebben ze ook Canal digitaal en Premiere.

Groeten ,

Donserlanza

Gratis en betaal nummers werken niet vanuit het buitenland
Er zijn er thans die toch wel werken of gewerkt hebben als ik me niet vergis. Kan betreffende dat niet zelf aangeven, net zoals je bij gratis- en betaalnummers als eigenaar kunt aangeven dat je geen telefoontjes van GSM nummers wenst te ontvangen?

Hoe dan ook, als het niet werkt laat je toch effe een NL kennis bellen.;)

By the way, C+ Benelux is inmiddels verkocht met uitzondering van C+ Nederland die moet nog.

@Donserlanza: dat komt omdat de meesten toch hobbyisten zijn die elkaar onderling gewoon toch helpen willen.:)

je kan als volgt doen ,bel naar algeheel nummer van c+ <dus niet het 0900 nummer>zeg dat het zo druk is om te aktiveren ivm wachttijd,ik heb het zo gedaan vanuit belgie en dat werkte ik werd intern doorgeschakeld naar een van die 0900 medewerkers en was zo geregeld .
dit was 9 maanden geleden weet nu niet of de truck nu nog werkt !succes

Moet je er wel eentje vinden en ze moeten je geloven, het algemene nr. is tegenwoordig ook 0900.

Ook de dealer kan voor een pulsje zorgen. De dealer kan een "gewoon" nummer bellen. Dus bellen naar het bedrijf waar je het kaartje hebt gekocht en die zou het moeten kunnen regelen.

Alleen dat formulier wat je binnen drie dagen moet opsturen kan nog wel eens een probleem opleveren.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan