Canal+ al gekraakt?

K

kamp0125

Weet iemand hoe het staat met Canal+? Volgens mij kon dit vroeger nog illegaal gekeken worden, maar moest de nieuwe code nog worden gekraakt... Is dit al gebeurd???

Beste Kamp0125.

Het is misschien verstandig om voor de veiligheid onze boardregels even te lezen voordat je vragen gaat stellen die hier niet mogen.

Momenteel zit je nog net binnen de regels.

Canal+ Nederland is nog niet gekraakt. Het is wel zo dat het mogelijk is om een settopbox pakket volledig open te zetten op een originele kaart.

Momenteel zijn er maar enkele mensen die dit kunnen en die er ook nog een hele hoop geld voor tellen (150-200 euro).

Wij geven hier verder geen uitleg over waar je dat kunt laten doen, daarvoor kun je in de Bedelstaf terecht, misschien dat iemand je dan een pm of email wil sturen waar dit mogelijk is, zelf weet ik het trouwens niet en het is ook illegaal uiteraard. Ik zou het geld er niet aan uitgeven.

Maar een echte kraak is er nog altijd niet.

P.s. je posting is verplaatst vanuit het Nieuws forum. Daar hoorde deze niet thuis omdat het geen nieuws is.

Maar vergissen is menselijk, volgende keer a.u.b. wel even kijken waar je een posting plaatst zodat hij ook goed terecht komt, alvast bedankt!

Laatst bewerkt door een moderator:

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan