Canal + bij Radar op ned 2 om 20.25

V

valerio3

Vanavond even kijken, canal + wordt vanavpnd onder de loep genomen bij het programma
Radar op ned.2 om 20.25.
Dit ivm het verliezen van de voetbalrechten en de mensen die een abbo hebben afgesloten.

Ik vind het allemaal niet zo schokkend. Het is nu nl. idd nog niet zeker dat het voetbal eruit gaat. Als dat wel het geval is dan heb je reden om het abonnement op te zeggen. Of Canal+ dat nou leuk vindt of niet. Ze zullen het niet zelf stimuleren natuurlijk, maar ze mogen er ook niet over liegen.

Waar het eerder om ging was dat mensen zich beklagen dat ze niet direct kunnen opzeggen maar dat pas kunnen eind het eind van hun contract,, dus dat kan misschien wel pas eind november zijn.

Nou vind ik dit persoonlijk gelul,, want je hebt dit zelf ondertekend waar duidelijk in staat wat de regels zijn als je wilt opzeggen.

Kunnen ze wel zeggen ja maar nederlands voetbal was de reden,, vind ik ook niet echt een goed argument,, kan ook wel zeggen ja maar ik had het voor duits voetbal of voor F1 en dat hebben ze ook niet meer nu.

Toch kan het een juridische reden zijn om het per direct op te zeggen. Mits maar aannemelijk gemaakt wordt dat het ned. voetbal een substantieel onderdeel uitmaakt.

Wat er in de algemene voorwaarden staat is dan ondergeschikt.

Maar op dit moment zit het Ned. voetbal nog in het pakket dus kun je het daarom zeker niet opzeggen. En de toekomst is nog niet duidelijk.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan