Canal Digitaal kijken in Belgie

W

will

zou graag via sateliet naar de rtl kijken mlaar aangezien ik in belgie woon moet ik een nederland adres en rekening nr heben ja wat zou mij dat al kosten ? EN WIE IS ZO VRIENDELIJK OM ZIJN ADRES EN REK.. TE GEVEN

ja dat is moeilijk he denk ik :[

alvast een gelukig 2010 will:banaan:

Hoi Will en welkom op Satellite Fun.

Ik heb even je vraag verplaatst naar de juiste sectie en de titel meteen wat aangepast zodat hij ook makkelijker terug te vinden is in zoekmachines, voor mensen die dezelfde vraag hebben. Is verder niet erg hoor.:)

Als je echt aan iemand een adres wilt vragen zou dat in onze sectie De Bedelstaf moeten. Het probleem is dat de meeste mensen dat niet zullen doen omdat er dan toch een vertrouwensband moet zijn, want de mensen op dat adres hangen dan aan het contract vast.

Echter er zijn ook handelaren bij wie je terecht kunt. Bij diverse handelaren zijn er gewoon abonnementen op de Nederlandse pakketten te verkrijgen. Nadeel is wel dat je dan voor 1 jaar vooruit moet betalen.

Gaat het alleen om de commerciele zenders, moet je snel zijn, want Canal Digitaal is van plan om het settopbox pakket op te heffen. Alleen mensen in het bezit van een settopboxpakket zullen dit dan blijven behouden.

Het settopbox pakket is een pakket wat uitsluitend de commerciele zenders, de 3 publieke zenders en de vrij te ontvangen zenders omvat.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan