Canal Digitaal naait ons weer

Wing39

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
27 sep 2008
Berichten
557
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
59
Canal Digitaal jaagt ons weer eens op kosten

Geachte abonnee,

U ontvangt deze e-mail omdat u een abonnement hebt op het Thema-pakket. Vanaf maart 2010 verandert het een en ander en daar willen we u nu al over berichten.

Het aanbod van HD-zenders neemt in snel tempo toe en CanalDigitaal zal hier de komende maanden in meegaan. Om aan de wensen van onze klanten gehoor te kunnen geven, passen we de codering van het satellietsignaal aan. Dit heeft als gevolg dat u de zenders van het Thema-pakket straks uitsluitend nog met een hiervoor geschikte (HD-)ontvanger kunt ontvangen.

We hebben u als Thema-pakket abonnee speciaal geselecteerd voor een exclusief overstapaanbod.

Met het onderstaande aanbod kunt u een geschikte (HD-)ontvanger aanschaffen met een fikse korting en zonder bijkomende verplichtingen. Maakt u geen gebruik van deze aanbieding, dan ontvangt u in januari per brief nogmaals een aanbieding waarbij u kunt profiteren van kortingen bij contractsverlenging. Met onderstaande aanbieding hoeft u uw abonnement NIET te verlengen om in aanmerking te komen voor korting.

Ons aanbod

U ontvangt van ons tot en met 22 december 2009 € 130,- korting in onze webshop op een goedgekeurde Philips HD-ontvanger, waarmee u straks de Thema-pakket zenders kunt ontvangen. Daarnaast kunt u met deze ontvanger in de toekomst ook HD-zenders als Nederland 1, 2 en 3 HD ontvangen. Dus ook de Olympische Spelen in HD!

Klaar voor de toekomst

Voor de HD-ontvanger betaalt u slechts € 99,- (adviesprijs € 229,-, verzendkosten eenmalig

€ 9,95). Daarmee kunt u zowel gewone zenders, als HD-zenders ontvangen. Zowel nu, als in de toekomst.

Wilt u ook televisieprogramma’s kunnen opnemen? Of live-televisie pauzeren? Kies dan voor de HD-ontvanger met digitale videorecorder, want ook die ontvanger kunt u met maar liefst € 130,- korting bestellen (verzendkosten € 9,95). U betaalt in de webshop € 239,- (in plaats van € 369,-).

Zo verzilvert u uw korting

Met vriendelijke groet,

Klantenservice CanalDigitaal

Uw kortingscode is uniek en uitsluitend geldig voor de Philips 7121 of Philips 8121. Daarnaast is de code niet overdraagbaar aan derden. Eenmalige verzendkosten bedragen € 9,95.

U kunt tot 23 december 2009 uw korting verzilveren. Na deze datum verloopt de kortingscode. Wanneer CanalDigitaal misbruik of fraude vermoedt, behoudt CanalDigitaal zich het recht passende maatregelen te treffen.

Hopelijk hebben jullie hier iets aan

 
Nja, eigenlijk zie ik dit weer als 1 grote reklame voor CD, maar feitelijk is het inderdaad op kosten jagen, want zij wijzigen weer eens zaken en de kant moet er dan maar weer apparatuur voor aanschaffen want geheid dat bepaalde niet-hd zenders hiervoor zullen verdwijnen.

Ach ik ben die club al lang moe en ze zullen ook met de abo prijzen en met name het set top box pakket wel weer omhoog gaan komend jaar, zoals ze dat elk jaar doen.

 
Canal Digitaal jaagt ons weer eens op kosten
Je hoeft hier geen gebruik van te maken en ik kijk uit naar de HD zenders

Ik heb hier al 2 HD ontvangers staan Je kan de overgang naar HD tv toch niet tegen houden.

Ze bieden gewoon een korting aan, hoeven ze niet te doen:biggrin:

 
Ze bieden gewoon een korting aan
Dat is dus niet waar.

Ze naaien de mensen die op tijd een HD ontvanger gekocht hebben een oor aan.

Die mensen moeten de knip weer gaan trekken om een inferieur pace product met een Philips logo (want dat verkoopt lekker in Europa) te kopen, en exclusief bij CDS.

Daarmee naaien ze niet alleen hun klanten een oor aan, maar alweer ook hun eigen dealers.

Dit doet CDS al tijden en keer op keer.

Bij elke actie die CDS bedenkt, moet dat ten koste van de dealer gaan.

En als je eens de voorwaarden van die acties leest, schiet de consument er ook niets mee op want die verplicht zich tot een kostbaarder abonnement.

Wing39 heeft het met zijn conclusie dus wel degelijk bij het rechte eind.

De mensen die alleen naar de bedragen kijken die in dergelijke aanbiedingen staan, zien kortingen van € 130,- oftewel 56 %.

Bij ieder weldenkend mens moet dan een lampje gaan branden dat er iets niet kan kloppen.

Om aan de wensen van onze klanten gehoor te kunnen geven, passen we de codering van het satellietsignaal aan. Dit heeft als gevolg dat u de zenders van het Thema-pakket straks uitsluitend nog met een hiervoor geschikte (HD-)ontvanger kunt ontvangen.
Hier staat dus: We gaan onze HD signalen apart coderen, en als je het NL HD signaal wil blijven kijken, heb je 1 week de tijd om gauw de deze pace decoder te kopen.

Nou mag CDS ook eens even komen uitleggen aan welke wensen van de klant voldaan word als die klant geen keuze gelaten word voor type satelliet ontvanger, en ook geen tijd.

Waar die klant zich verder aan dient te verbinden word 'm ook niet medegedeeld.

Want pas als ie de geschikte ontvanger allang in huis heeft, krijgt ie een tot nog toe onbekend aanbod voor contract verlenging.

Dit stinkt weer eens aan alle kanten.

CDS is een stel geldwolven die niet willen investeren in kwaliteit, maar alleen zoveel mogelijk (geld) uit hun consumenten willen trekken.

De NMa heeft het te druk met de allerlei andere zaken en roepen dat er genoeg concurrenten zijn van CDS.

Maar die zijn er niet en CDS heeft en misbruikt wel degelijk een monopolie positie.

Digitenne is van zwaar teleurstellende kwaliteit en niet in staat tot een fatsoenlijk HD aanbod.

Voor kabel televisie ben je ook aangewezen op monopolisten (op zeer zeldzame uitzonderingen na), die weliswaar per regio verschillen.

Tv via het internet is nog zwaar experimenteel, en via glasvezel zijn er ook geen concurrenten en geen netwerken beschikbaar door heel het land.

 
Welkom op Satellite Fun Hansvo286.

Je hebt overigens wel gelijk, ze hoeven het niet te doen, maar ze doen het toch om de mensen te lokken. Wij houden deze organisatie al langere tijd gericht in de gaten v.w.b. acties en zaken die ze ondernemen, vanaf de start eigenlijk al.

En tot nu toe zijn we nog niet echt iets tegen gekomen dat echt van klantgerichtheid en klantvriendelijkheid getuigt. Integendeel zelfs. Het handelt gewoon zoals je van een commercieel ingesteld bedrijf mag verwachten, maar dan ook alleen dat.

En dat is jammer want van zo'n bedrijf mag je ook wel eens service en meedenken met de klant verwachten, doch dat is er niet bij.

Ze voldoen vanaf het begin al niet aan de DVB normen (waardoor er zelfs tot nu toe nog steeds EPG problemen zijn, jaren later dus), zadelen klanten met andere ontvangers op tot 2x toe, omdat zij perse seca willen. Hebben problemen met hackers, en zadelen daarom de klanten wederom met nieuwe ontvangers op en sterker nog, klanten die zelf een ontvanger willen kopen om meer keuzevrijheid te hebben, kunnen nu geen losse kaart meer kopen (tenzij het oude voorraad is) maar zijn dus verplicht ofwel een ontvanger ofwel een CI module van hun bij de kaart aan te schaffen. Om dan nog maar niet te spreken over de asociaal hoge kosten voor de kaart, daar komt dan nog activeringskosten bij, de idioot hoge kosten (jaarlijks met 10 euro verhoogd) voor alleen een settop box pakket.

En zo kunnen we nog wel even doorgaan.

Je kunt HD zeker niet tegen houden en we kijken allemaal uit naar HD kwaliteit want de enige die dat fatsoenlijk kan leveren zijn kabelbedrijven en de satelliet.

Maar je hebt toch ook liefst een HD ontvanger waar je ook meer zenders mee kunt ontvangen, zonder problemen en beperkingen, waar je meer mogelijkheden mee hebt etc.? Welnu, dat is met een officiele ontvanger niet.

Dit zal zeker voldoende zijn voor de mensen die alleen de NL kanalen willen zien, maar toch vinden wij dan dat deze mensen benadeeld worden en/of deels hun keuzevrijheid ontnomen.

Ik heb ook een HD ontvanger, is super!

Toch leuk dat je aan de discussie meedoet hoor, want wij ageren niet tegen jou, wij ageren tegen Canal Digitaal en proberen de mensen duidelijk te maken dat het niet allemaal is wat het lijkt te zijn en vaak nadeliger dan je mag denken.

Maar da's helemaal niet erg, positieve ervaringen mogen uiteraard ook gewoon geschreven worden, daar is niets mis mee, er zijn zat mensen ook blij met datgene wat ze hebben.

Het ligt er natuurlijk ook een beetje aan waar je genoegen mee neemt of wat je wilt.

 



Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan