Canal Digitaal reclame

J

JoostA

Viel mij vanvond op, op Discovery Channel: Canal Digitaal is kennelijk een reclame campagne gestart onder het motto "digitale televisie het zit in de lucht" (of iets van die strekking). En verder met de medeling dat er al 1 miljoen kijkers via satelliet kijken. Overigens valt hierover niets te vinden op de Canal Digitaal website.

Ik meen me te herinneren dat er al een tijdje een campagne liep die alleen meldde dat er "iets" in de lucht zat.

Nu weten we dus wat...

Hahaha... LoL...

Maar het kan wel dat ze dat weer opgestart hebben. Ik heb eergisteren of gisteren een email van ze gehad met ook iets van die strekking.

Dit is de tekst eruit:

Beste abonnee,

Misschien heb je de afgelopen week de TV commercial gezien waarin Bastiaan Ragas in de stromende regen verkondigt dat "er iets moois in de lucht zit". Wij kunnen het nu wel verklappen, het is CanalDigitaal!! De komende maanden zullen we heel Nederland informeren over de vele voordelen die satelliet televisie te bieden heeft. Jij profiteert nu al van uitstekende beeldkwaliteit, de meeste zenders en de laagste kosten. Nu de buren nog.

Klopt maar nu ook gewoon reclame via de commerciële zenders

Er zit iets in de lucht

Zeker zit er wat in de lucht. Ga eens naar de wensite van Canal Digitaal en verbaas je over de prijs van het familiepakket. De layout is niet zo verbazend maar wel geheel nieuw.

Eens kijken of KPN /Digitenne nu kunnen incasseren....

quote uit de reclame "1 milioen tevreden klanten...."

1 milioen klanten dat kan ik me wel voorstellen, maar dat ze allemaal tevreden zijn..... dat geloof ik niet.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan