canal+ wordt film1

l.oosterhoff

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
113
Punten
63
Leeftijd
63
hoi,

canal+ zal in het eerste kwartaal van 2006 zijn naam gaan veranderen in film1 en sport1.

er zal een uitbreiding zijn van het aantal filmkanalen.

deze zal bestaan uit 4 kanalen en onder de naam film1 te zien zijn

ook zal er een 24/7 sport kanaal zijn onder de naam sport1.

men zal zich dan ook apart op een kanaal kunnen abonneren.

bron: canal+.

Nou dan ben ik eens benieuwd.

Misschien word het dan toch nog wel een klein beetje in de richting van zoals PW het ook heeft met z'n vele filmzenders.:)

hoi,

film 4 wordt een herhaalzender net zoals bij sky.

het programma is het zelfde als film1 maar dan met een uur vertraging.

dus film4 is film1+.

zie het hele verhaal bij dutchmedia http://www.dutchmedia.web-log.nl/

Ik vrees voor een enorme mislukking. Motief: Talpa dat ook zoveel aan sport wilde gaan doen, is ook al geen succes.

Sterker nog: nadat ik anderhalve week geleden de zenders eens had gewist en helemaal opnieuw ingelezen, kwam ik er vandaag achter dat ik helemaal vergeten was Talpa bij de Nederlandse "favorieten"toe te voegen. Simpelweg omdat ik er vrijwel nooit naar kijk.

Ik vrees dat er in Nederland ook niet via digitale zenders een markt voor een overdaad aan sport te bedenken is. Ook Versatel toont voorlopig mijn gelijk aan ...

Ik zie het ook nog niet echt gebeuren, moet nog groeien en hier kijkt men heel af en toe naar Talpa naar zo'n spelletje da's leuk.

Vandaag ook een nieuwsbrief gekregen dat Canal+ aan zenderuitbreiding gaat doen, maar wat word er genoemd?

Reality TV en Extreme Sports, twee zenders die we sowieso FTA kunnen kijken op 28,2 oost. Naja, in elk geval nog leuk voor degenen die daar niet bij kunnen.

Als derde nog een sportzender geloof ik. Ben eerder benieuwd naar de filmzender uitbreiding en hoe dat gaat lopen.:)

Enorm, wat een fraaie zender uitbreiding. Extreme en Reality zitten ongecodeerd op Astra 2 (die nu met al die ITV's en BBC's er op wel erg interessant is geworden) en ik kan niet direct zeggen dat ik daar nou wild enthousiast over ben. Wat dat betreft: geen family pakket.

Overigens is de gedachte (die ik wel eens ergens gelezen heb) om t.z.t. de VRT ook nog eens in het family pakket te stoppen is een gotspe: op dat moment wordt het tijd om over te stappen op Digitenne /KPN : de Nederlandse commerciele zenders en "gewone" zenders haal je dan goedkoop binnen (ik althans wel, met al die KPN abonnementen) en voor het "betere werk" gebruik je dan de schotel.

Kortom: als CanalDigitaal iets serieus' wil gaan doen, zorgen ze er voor dat de VRT in het basis pakket beland. Daar mag dal wel een enkel MTV-tje onder lijden...

Daar kan ik je zonder meer in ondersteunen, we hebben geen 5 of 6 mtv's nodig, wat VRT of nog liever VTM zou geen kwaad kunnen.

Maar voor zover ik begrepen heb willen die er zelf ook niet echt aan.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan