Aansluitkosten? Die zijn gek.... de kaart is immers toch al aangesloten? Ik kan me voorstellen als de kaart niet meer werkt, dus als het om een oude kaart gaat, dat ze dit dan tellen.
Kennis van me heeft ooit een kaart overgenomen, maar die werkte nog en was nog betaald ook.
Was alleen administratiekosten aan verbonden, en uiteraard zoals al aangegeven een formulier van overname met handtekeningen van beiden en inderdaad moesten ook de nummers van legitimatiekaart of paspoort erop, dat klopt.
Maar aansluitkosten? Neu. Dat kan helemaal niet op een reeds aangesloten kaart.
Maar C+ kennende zouden ze het wel klaar krijgen ja.
Je kunt het ook anders doen als je de kaart gratis kunt overnemen.
Je neemt de kaart over, laat die andere mensen die kaart opzeggen i.v.m. verkoop. Dan ga je naar de dealer en haal je daar gewoon een formulier en vul je dat in.
Dan ben je gewoon de normale administratiekosten kwijt, behalve dan de aanschafkosten van 75 euro.
Zou in principe op die manier ook moeten kunnen.
Of gewoon het hele gebeuren achterwege laten vanwege deze slechte service en alternatief gaan kijken ofzo. Moeten ze maar zorgen dat ze hun zaakjes wat fatsoenlijker in orde hebben en niet onredelijke dingen gaan vragen zoals aansluitkosten op een reeds aangesloten kaart.
Als ik een auto overneem hoef ik ook niet opnieuw de wegenbelasting te gaan betalen als die al door de vorige eigenaar betaald is.