CANALDIGITAAL NieuwsBrief

The Wizzard

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
3
Punten
38
Leeftijd
59
Met ingang van 1 augustus kunt u profiteren van de volgende acties op onze zenderpakketten:

6 maanden Familie-pakket voor slechts EUR 9,95 per maand, u bespaart 23%;
6 maanden Entertainment-pakket voor slechts EUR 14,95 per maand, u bespaart ruim 30%;
6 maanden Top-pakket voor slechts EUR 29,95 per maand, u bespaart 25%.

Alle aanbiedingen zijn i.c.m. een jaarabonnement. Kijk voor meer informatie en voor online afsluiten op www.canaldigitaal.nl.

--------------------------------------------------------------------------------

Nederlandse ondertiteling

Voor extreme sporten, reality series en/of entertainment stemde u natuurlijk al af op Extreme Sports Channel, Zone Reality en/of Zone Club. Tenminste, wanneer u een abonnement heeft op het uitgebreide Familie-pakket. Maar wist u ook dat deze zenders sinds kort zijn voorzien van Nederlandse ondertitels? De ondertiteling is op te roepen via teletekstpagina 888, of automatisch door de satellietontvanger.

Instellen automatische ondertiteling door de satellietontvanger

De door CanalDigitaal goedgekeurde satellietontvangers van de merken Philips, Pioneer en Thomson stelt u als volgt in:

Druk op de afstandsbediening op het knopje "MENU"
Kies voor optie 4 "INSTELLINGEN"
Kies voor optie 1 "INSTELLEN DECODER"
Kies daarna voor optie 1 "VOORKEURTAAL" en zet deze met behulp van de pijltjestoetsen op uw afstandsbediening op "ENGELS"
Kies daarna voor optie 2 "ONDERTITELING" en zet deze met behulp van de pijltjestoetsen op uw afstandsbediening op "NEDERLANDS"
Druk daarna op de afstandsbediening op het knopje "MENU"
De satellietontvanger is nu klaar om de zenders met Engelstalig geluid en Nederlandstalige ondertitels door te geven.
LET OP! Komen de stappen niet overeen met het menuscherm van uw ontvanger, raadpleeg dan de handleiding van uw ontvanger.

--------------------------------------------------------------------------------

Dorcel TV begin september bij
CanalDigitaal

In tegenstelling tot eerdere berichten zal Dorcel TV naar alle waarschijnlijkheid begin september aan het Entertainment-, Top- en Erotiek-pakket worden toegevoegd.

Lang geen satelliettelevisie gekeken? Heractiveer uw smartcard!
Indien u uw smartcard voor langere tijd niet gebruikt, wordt uw smartcard automatisch gedeactiveerd. Gaat u bijvoorbeeld met uw recreatieset op vakantie, dan kan het zijn dat u uw smartcard dient te heractiveren.

Zo activeert u uw smartcard

Pak uw smartcardnummer, te vinden op uw smartcard
Sms uw smartcardnummer (zonder spaties of punten) naar +31 (0)6.44300300
Stem uw decoder af op SBS 6.
Binnen een uur is uw smartcard voorzien van de laatste informatie. En kunt u weer genieten van haarscherp beeld en geluid.

Aan het heractiveren van uw smartcard zijn, naast de kosten voor het sturen van een standaard sms-bericht, geen extra kosten verbonden.

Ik ben die club onderhand echt zat.
Een paar maanden geleden hielden ze nog 29,95 in voor het settopbox pakket van de Irdeto2 kaart, die ik nog niet ontvangen had omdat ik de kaart zelf niet betaald had. Dat heb ik volgens mij hier nog beschreven.

Aangezien ik via internet die kaartruil was aangegaan was er sprake van een contract en kon ik er bij hoog en laag niet onderuit komen. En die kaart lag klaar daar hoefde ik alleen maar voor te betalen.

Daarna heb ik een brief gestuurd om dat settopbox pakket op te zeggen, want dat was het enige wat nog mogelijk was om volgend jaar niet hoeven betalen. Zo gezegd, zo gedaan.
Na de vakantie ontving ik een brief die mij verbaasde dat ik geld tegoed zou hebben van canalplus. Geen idee waar ik geld van tegoed zou moeten hebben.

Dus belde ik om die kaart alsnog te betalen en te ontvangen, er was immers voor dit jaar voor het settopbox pakket betaald en wat denk je?
"Meneer die actie is al lang afgelopen, u krijgt nog geld terug van canalplus en daarmee is de zaak dan voorbij".

En toen was er opeens geen mogelijkheid meer om die kaart nu te krijgen.
Dus alleen omdat ik het settopbox pakket opgezegd heb voor volgend jaar, hebben zij even eenzijdig besloten dat contract waar eerst niet onderuit te komen was, plotseling te laten vervallen omdat de actie voorbij zou zijn?

Schriftelijk wilden ze natuurlijk niets bevestigen, maar het blijkt wel hoe hier met klanten word omgesprongen. Als het ze even niet uit komt omdat je geen betaald pakket neemt, al is het maar settopbox pakket, dan kunnen opeens contracten (die eerst gewoon contract waren en niet te annuleren) verbroken te kunnen worden met smoesjes als actie voorbij etc.
Geheid dat dit niet gebeurd was als ik dat settopbox pakket niet opgezegd had.

Maar hieruit blijkt dus wel weer heel duidelijk de "service" van die gasten.
Zo gauw je iets moet betalen ben je aan je contract gebonden, maar zo gauw ze niets meer van je ontvangen kunnen, ook al gaat het om het jaar daarna, dan kan opeens alles van contract verbroken worden.
Prachtig toch? NOT.

Het is dat ik met die Seca kaart in de vakantie nog TV kijk, anders ging daar ook fijn het settopbox pakket vanaf.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan