Cardlink * Ethernet Smartcard *

M

mav3r1ck

All,

Zover ik het board heb doorzocht is er niemand bezig met de Cardllink wat een mooi alternatief bied voor mensen die hun reeds bestaande Tuner nog willen gebruiken voor cardsharing.

Als er vragen zijn dan hoor ik ze graag.

iSAT TEAM.

Laatst bewerkt:
Ik heb even iets aangepast, a.u.b. geen commerciele reklame zonder dat er navraag voor gedaan wordt en eigen forum links mag je in de links sectie plaatsen.:)

Cardlink is wel leuk, jammer genoeg nogal duur de laatste keer dat ik die dingen zag, is het nog wat interessanter geworden qua prijs of zit dat spul nog steeds boven de 100 euri per stuk?

Ik heb even iets aangepast, a.u.b. geen commerciele reklame zonder dat er navraag voor gedaan wordt en eigen forum links mag je in de links sectie plaatsen.:)
Cardlink is wel leuk, jammer genoeg nogal duur de laatste keer dat ik die dingen zag, is het nog wat interessanter geworden qua prijs of zit dat spul nog steeds boven de 100 euri per stuk?
Daar moet ik je wel gelijk ingeven. Het produkt is in prijs aan het zakken. Ik denk dat 100 euro een goede prijs is. Dit is afhankelijk van de Resellers.

Ik zal de links section benaderen ;)

iSAT TEAM.

Nja, ik weet het niet, ik vindt het nog redelijk wat geld eigenlijk voor een smd kaartje met een utp aansluiting erop.

Maar in elk geval is het een stuk goedkoper dan wat het eerst was.:)

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan