CardPro upgrade

S

skypatrol

Heb al een tijdje mijn Cardpro ge-upgraded om de nieuwe grotere kaarten te beschrijven. Na het installeren van de nieuwe s/w krijg ik nog steeds de f*n4 als grootste kaart te zien. Op een andere PC ziet de Cardpro de andere kaarten wel! Blijkbaar blijft er in het register nog wat achter na het de-installeren van de oude s/w. Weet iemand hoe ik het register kan opschonen en de nieuwe s/w wel correct kan installeren zodat ik de grotere kaarten wel zie?

Bestaat een proggie register cleaner,, maar wees voorzichter om daar iets te veranderen of te wijzigen,, 1 dingetje verkeerd en je computer start niet meer op.

Is wel raar,, ik heb de nieuwste software gewoon over mijn oude heen gegooid en hij ziet alle kaarten t/m fun6.

Gebruik zelf XP home van windoze

Misschien een domme opmerking,, maar je hebt wel een nieuw chippie in je programmer gezet he.

Ja ik heb er een nieuw chippy inzitten. Ben zelfs terug gegaan naar de satboer met dit probleem. Ik heb toen weer een nieuwe gekregen, maar ook deze zonder resultaat. Op een andere PC de s/w geinstalleerd en daar zag ik wel alles t/m f*n 6, dus aan de hardware ligt het dus niet. Werk met XP home.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan