Cardreaders van de Dreambox 7020...

Chrisjan

Sr. Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
82
In mijn Dreambox 7020 zitten 2 kaartlezers....maar wie kan mij zeggen WELKE kaarten hij leest:zeker deze niet van TV-Vlaanderen, want ik heb een offici?le kaart en hij doet het niet...Wie kan mij even helpen?...
10000 X thanks

Als je een kaartje wilt laten werken dan zul je wel 1 en ander in moeten stellen in jou emu!

Anders zal deze idd niet gaan werken.

Voorbeeldje:

CWS_MULTIPLE = 127.0.0.1 10000:10002 local local 01 02 03 04 05 06 07 08 09 10 11 12 13 14 lan cardserv

Dit is een regel uit de newcamd emu, waardoor jou kaartje zou moeten werken. ;)

Maar even een vraagje @Chrisjan, werkt jou dm 7020 of 500 ?berhaupt wel, want ik denk dat je flink in de problemen zit? ( zoja, dan heb jij "engelengeduld"!!!)

Volgens mij kun je beter eens een oproep doen in de Helpdesk alhier, of je eens bij iemand langs kunt komen, of iemand bij jou die in de buurt woont.

Zit je kaart er wel goed in.

Normaal moet je kaart met het logo naar boven in de dream moet hij naar beneden.

Suc6,

;)
Nr.10

Chrisjan+

FF Cccam installeren en dan deze als emu selcteren dan werkt je TVV kaartje als een zonnetje (wel ff met de chip naar beneden in de kaartlezer).

Nu zul je zien dat bijna elke kaart gelezen kan worden door de kaartlezer van de Dreambox.

Guardian;168502 zei:
Chrisjan+

FF Cccam installeren en dan deze als emu selcteren dan werkt je TVV kaartje als een zonnetje (wel ff met de chip naar beneden in de kaartlezer).

Nu zul je zien dat bijna elke kaart gelezen kan worden door de kaartlezer van de Dreambox.

Hoi Thanks maar er zit reeds een CCcam 1.30 in en toch gaat het niet....

Hoi,

Heb hier ook een 7020 en even cccam131 erin gezet. Hier leest deze emu fluitend het originele kaartje, dus er moet een instelling niet goed staan bij je.

Ik heb overigens niets veranderd aan de cccam, zo binnengehaald en klaar!

Er valt me zo iets in... Is de kaart wel geactiveerd Chrisjan?

Chrisjan;168513 zei:
Hoi Thanks maar er zit reeds een CCcam 1.30 in en toch gaat het niet....

hallo crisjan

Als er updates zijn van een bepaalde emu ga die dan eens proberen dan weet je wat de update is, en wat er wel en niet werkt!!!
Maar ik kan je wel vertellen dat bij CCcam v1.3.1 de tvv kaart dus wel werkt en hem ook activeert en update :)

regards
dbox307 @BR.

CCcam and Server the best emu there is at this moment :p

bundy;168686 zei:
En toen was het stil!!!!

Gr bundy

@Bundy en dbox307, achter de schermen worden er aan @Chrisjan ook tips gegeven ( PM ) ;)

Want deze beste man is met veel te veel dingen in 1 keer bezig!!!

Eerst maar eens zorgen dat hij 1 dreambox op orde heeft en daarna dm 2, en dan nummertje 3.....

en dan gaat hij blijkbaar ook nog zijn wok uitrichten....

maar afijn hij is voor 200% met de hobby bezig... :biggrin:

freggel1;168726 zei:
@Bundy en dbox307, achter de schermen worden er aan @Chrisjan ook tips gegeven ( PM ) ;)

Want deze beste man is met veel te veel dingen in 1 keer bezig!!!

Eerst maar eens zorgen dat hij 1 dreambox op orde heeft en daarna dm 2, en dan nummertje 3.....

en dan gaat hij blijkbaar ook nog zijn wok uitrichten....

maar afijn hij is voor 200% met de hobby bezig... :biggrin:

hallo freggel1

Lees ik hierboven niet een vraag waarin Topic starter @Crisjan in dit geval vraagt om hulp om zijn org tvv kaart aan de gang te krijgen, dan zijn er een aantal mensen die hem willen helpen en krijgen geen antwoord meer, dan vind ik moet je eerst zorgen dat je de dream in orde hebt en dan gaan vragen als je het niet weet wat je kan doen i.v.m de org Tvv kaart of ik heb het mis in deze.
Maar ik wil @Crisjan alleen even laten weten dat als hij CCcam Installed hij verders niets hoeft te doen als Tvv kaart erin de emu op CCcam zetten, saven en gaan met die banaan ;)
Dit wilde ik nog wel even laten weten.

hij is er te veel mee bezig volgens mij komt het niet goed,trouwens bij mij doet mijn orginele kaart het perfect onder cccam 1.3 en ook onder mega cam met radergast heb wel een abo op mijn kaart, activeren is niet genoeg is maar voor 30 dagen en een tweede keer activeren lukt dus ECHT NIET
gr frans

@frweber

waarom zou het niet goed komen ?
gewoon PLI Flubber in die 500 gooien en dan even het PPanel voor PLI even bij Huts uit de puc halen, die manuel installen, dan even CCcam en config downloaden via de Blauwe Knop van de AB, settings erin en gaan met die dream500 :p zo moeilijk mag dat toch niet zijn ?

ik weet het niet hij is er al zolang mee aan het klooien of hij moet echt als hobby beschouwen maar dat doe je dan met een db en niet met 3 tegelijk
gr frans

dbox307;168728 zei:
hallo freggel1

Lees ik hierboven niet een vraag waarin Topic starter @Crisjan in dit geval vraagt om hulp om zijn org tvv kaart aan de gang te krijgen, dan zijn er een aantal mensen die hem willen helpen en krijgen geen antwoord meer, dan vind ik moet je eerst zorgen dat je de dream in orde hebt en dan gaan vragen als je het niet weet wat je kan doen i.v.m de org Tvv kaart of ik heb het mis in deze.

@dbox307, ik moet jou helemaal gelijk geven met bovenstaande opmerking, en het is ook iets waar ik mezelf soms ook mateloos aan erger ( nu niet aan Chrisjan overigens!) maar soms aan "vraagstellers" op forums of via pm of mail die je dan verder helpen wil , maar dan niks meer te horen krijgt of men er iets aan gehad heeft, is toch een kleine moeite lijkt mij???

Maar om nu terug te komen op mijn opmerking, kijk maar eens naar de laatste postings van genoemd persoon, hij is zoals ik en anderen al zeggen met teveel dingen in 1 keer bezig, en dat proberen we nu juist af te remmen, en dat is iets, als jij het niet gelezen hebt kun je dat ook niet weten, dus de geboden hulp is welkom. ;)

Waarom "achter de schermen" ???

Gewoon die wok uitrichten dan CCcam en werken met die hap

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan