cardsharing

F

finisher

hoi allemaal,

Ik hoop dat ik in de goede rubriek zit.

Ik heb via dit forum mn dreambox aan de praat gekregen en nu heb ik de volgende vraag.

ik wil graag via mn phillips dsr 8121 via INTERNE card sharing tv kijken hoe moet ik dat doen hoop dat jullie kunnen helpen

greetz finisher

Hoi, ik heb een beetje gezocht op het internet maar volgens mij is jou box (phillips) niet geschikt om te delen (anders zal deze waarschijnlijk ook niet cd goedgekeurd zijn).

Delen intern is alleen mogelijk wanneer beide boxen geschikt zijn voor de gekozen vorm van delen.

Enzofielt

Dat moet ik helaas bevestigen. In het verleden ging dat wel maar dan zou het moeten gaan middels bijv. een splitty. Echter tot nu toe heb ik begrepen dat Splitty en soortgelijke apparaatjes met de nieuwe Seca 3 kaart niet meer zouden werken.

Misschien dat een eigenaar of gebruiker van een dergelijk of soortgelijk apparaatje dit verhaal kan bevestigen of tegen kan spreken zodat we er meer zekerheid over krijgen.

kan dat ok nie via een netwerkkabel,want die aansluiting zit er wel op

De netwerk aansluiting op die Philips is niet bruikbaar. Dat heeft er mede mee te maken dat je kunt verwachten dat een bedrijf als Canal Digitaal echt niet een ontvanger gaat goedkeuren voor iets wat ze zelf als illegaal beschouwen.

Of het zou moeten zijn dat er alternatieve firmware voor is. Kan ik me moeilijk voorstellen maar niets is onmogelijk, misschien dat onze freggel daar nog iets over weet?

' date=' misschien dat onze freggel daar nog iets over weet?[/quote']
Ik weet er op dit moment niet zoveel meer van, het heeft dacht ik wel gewerkt, maar dan moet ik even gaan spitten waar daar de uitleg weer voor was.

Daar staat nog een uitleg voor de 6071/6072, maar of dit werkt voor die van jou?

Cardshare kijken op de Philips DSX6071/6072:

Deze handleiding zal duidelijk maken hoe de instellingen op zowel pc als decoder moeten staan om geshared

te kunnen kijken. Dat houdt dus niet in dat dit ook de juiste instellingen zijn om te kunnen sharen met de Philips.

Voor deze handleiding is gebruik gemaakt van een PC met Windows XP Pro SP2 en share via DSR9500Share

op een Philips decoder met als firmware 4.61B NL 1999CH van Jay.

Instellingen op de pc/laptop:

Nee dat is iets anders. de DSR9500Share werkt bij mijn weten via een Season interface en dan heb je dus zowel zo'n interface alsook een pc in de buurt van je Philips nodig om de zaken aan elkaar te kunnen koppelen.

Dat is misschien wel een mogelijkheid maar ik denk niet dat finisher dat bedoelde.

Finisher wilt graag weten of er een mogelijkheid is middels de netwerk aansluiting van het type Philips wat hij heeft, een 8121 dus. En die netwerk aansluiting kun je mijns inziens alleen aan de praat krijgen middels andere firmware, alleen moet zulke firmware dan wel bestaan en moet je zelf de firmware op dat type kunnen wijzigen.

BT dit schijnt wel te werken de Linkey

gr jaap

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja verleden jaar, maar ik vraag me af of dat nu nog is.

Overigens heb ik de link even weggehaald. Je kunt het beste even linken naar precies een post met een recente datum waar het over gaat, niet naar een lijst van postings.;)

Hier is het makkelijker om info te vinden: http://www.linkey.nl/

Is een soort interface die van een Season interface een netwerk interface maakt. Of dat op die 8121 werkt is maar de vraag, de informatie is alleen over de 6171/6072, maar het zou kunnen natuurlijk.

Moeten we toch eerst meer zekerheid hebben, dus recente informatie want ik hoorde een paar maanden geleden klachten hierover. Weet alleen niet meer of dat nog opgelost is geworden.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan