cartoon network

L

lambik

hallo ik heb een sab explorer cisc welke module heb ik nodig voor bv cartoon network de kleintjes missen tom en jerry help

Je CD kaart moet het familie pakket hebben daar zit hij in.
Voor de rest zit hij zat op de sateliet maar allemaal in conax,videoguard enz.
Of als je Eutelsat W3 kan ontvangen FTA maar volgens mij in het Bulgaars van 06.00-15.00.

GR

@Lambik heeft het volgens mij meer over wat hij aan moet passen in een module, om bijvoorbeeld Cartoon network te kunnen kijken in een pakketje wat open is. d+ Bijvoorbeeld....

Hij had mij hierover een pm gestuurd maar ik heb totaal geen verstand van Modules, dus ik heb hem verwezen naar het board...

De vraag was al gedeeltelijk gesteld in een ander topic:

http://www.duckfiles.org/forum/index.php?topic=28778&highlight=lambik

Maar nu wordt er een ander draadje gestart. ;)

Hij heeft een sab explorer cisc in al die sabjes kan emu soft in probleem opgelost en kost niets.

Ja hij kan een Dragon module kopen met loaderkaart ongeveer 100 euri en moet je ook nog een kaartschrijver hebben.
Of een xcam kost de helft ongeveer 50 euri of een Matrix reborn zal ook wel 40-50 kosten.

GR

Dus als ik het goed begrijp is ook met deze decoder de module overbodig, daar er emu software voor is....

Dus in principe hoeft @Lambik alleen maar dat in zijn decoder te programeren en hij heeft het gevraagde....

Ik moet dus ook nog eens opzoek gaan want ik heb hier ook nog een decodertje staan waar een module inzit, waar dus wellicht dus ook een emu voor is ( Iddigital) .

Nou zie ik dat deze vraag gesteld wordt in de helpdesk, en dit is eigenlijk voor hulp aan huis...

Dus ik verplaats deze even naar een ander forumgedeelte.

welke emu moet ik hebben en waar haal ik die kan ik dat zelf en is daar een gebruiks aanwijzing voor

ik weet ik vraag veel maar ben daar niet zo handig in

De software kun je halen op het adres dat ik per PM heb gegeven, was trouwens met google een minuut zoeken.
De rest kan ik je niet mee helpen maar misschien zit er een handleiding in.

GR

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan