Cas interface 2 van vrachtwagen gevallen?

nono

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
7
Punten
18
Kreeg een mailtje van Duolabs.
Er schijnt een partij Cas Interface 2 te zijn ontvreemd en die worden via Ebay te koop aangeboden.
Duolabs adviseert om d'r niet een te kopen, want zodra de serienummers bekend zijn, maken zij ( Duolabs dus) die dingen onschadelijk.
Nou op de mijne ( overigens in de winkel gekocht) zie ik niet alleen nergens een serienummer, maar hoe wil Duolabs dit dan doen?
Zit toch geen ontvanger in???

Hehe

ik denk dat ze dan even bij jou langs de deur moeten met een flinke hamer.....

Start Cas interface studio maar eens en dan komt het serial nummer in beeld te staan. Je kunt aan zone alarm ook zien dat het programma contact wil maken met het internet.

Het zal voor Duolabs een klein kunsje zijn wanneer de serienummers bekend zijn deze in volgende updates van Cas interface studio te blokkeren.

En dat schijnt ook te gaan gebeuren las ik in een email mailing.

cardwriter is de officiele importeur ? 69 euri :)

En wie garandeert dan dat Cardwriter niet een "partijtje" afneemt van die vrachtwagen .

Duolabs :) en cardwriter zelf neem ik aan ?

Als officiele importeur neem ik aan dat ze ook vanaf een vrachtwagen krijgen, maar dan een vrachtwagen die door duolabs gestuurd is ;-)

gewoon de oude software blijven gebruiken als je een goedkope hebt gekocht daarin zijn de serie nummers nog niet onschadelijk in gemaakt !

Originally posted by Mr Blue Sky

Nou op de mijne ( overigens in de winkel gekocht) zie ik niet alleen nergens een serienummer, maar hoe wil Duolabs dit dan doen?
Zit toch geen ontvanger in???

Als het proggie van Duolabs opstart zie je nummers opkomen die zitten volgens mij in 1 van de chips van de Cas Interface 2 ?

Eenvoudig ...

Serienummer zit in de programmer, de software doet een check hierop voordat de software start.

Als er dus een nieuwe versie uitkomt en een bepaalde range wordt geblokked kan deze niet meer met de nieuwe software overweg.

Je zit dan vast aan de software van nu, of ze zouden ook een truuk in de software moeten zetten die een prommetje met wat ff'jes overschrijft en dood is ie.

Afijn... je mot het zelluf weten ;-) paar piekies misschien besparen terwijl je voor ene paar centen meer alle opties hebt en houdt.

En...als duolabs er niet was geweest had halve wereld zijn magic modules en dergelijke ?f weg kunnen gooien ?f bij die eikels langs kunnen brengen die de foute files in de wereld hebben geholpen om zo de tassen te vullen...

Hoop altijd maar dat mensen die gestolen spullen kopen op een goede dag nog eens hun eigen spullen tegenkomen ;-)

Nee hoor zeg je dan "die heb ik al", kom je thuis en ... haha...

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan