cas interface

L

lubas

Ik heb juist een cas interface gekocht en ben een beetje aan het stoeien met het apparaat, de software(studio 2.1) en een MM en een MR. Een eerste vraag aan iedereen die het kan weten:
Als ik de interface verbindt met bijv. de magic, dan krijg ik in het venster allerlei informatie. Daar staat bijvoorbeeld ook welke flash er in de MM zit , namelijk: Toshiba TC58FVT160AFT. Is dit nu wat men noemt de loader?
Met Studio 2.1 kan ik deze flash saven. Is het zinnig om dat te doen voor het geval dat de MM een keer crasht of moet ik in zo"n geval een nadere dreamload laden?

lubas

Dat lukt vaak niet. Op de bekende site staat echter altijd de eventueel te gebruiken flash

Lubas...welke CAS heb je gekocht ?
De CAS 1 de CAS plus of de CAS 2 met USB ?
Cas1 en de CAS plus hebben een printerkabel.
Laat het me ff weten svp.

Bedankt !

PM mag ook.

Hier in Nedeland is een site waar je alle software, handleidingen en forum kan vinden van de casinterface.
Ik heb er zelf ook vanalles weggehaald voor mijn Cas plus.
Er zit ook een bestand bij waarbij je weer terug kan naar de MM.
Je moet het alleen ff zoeken, bv casinterface en de landcode.
Succes

Secabuster

Originally posted by lubas
Ik heb juist een cas interface gekocht en ben een beetje aan het stoeien met het apparaat, de software(studio 2.1) en een MM en een MR. Een eerste vraag aan iedereen die het kan weten:
Als ik de interface verbindt met bijv. de magic, dan krijg ik in het venster allerlei informatie. Daar staat bijvoorbeeld ook welke flash er in de MM zit , namelijk: Toshiba TC58FVT160AFT. Is dit nu wat men noemt de loader?
Met Studio 2.1 kan ik deze flash saven. Is het zinnig om dat te doen voor het geval dat de MM een keer crasht of moet ik in zo"n geval een nadere dreamload laden?

lubas

het betekent dat de module die je hebt is een originel mm je kan makkelijk de penta 1.11 orpzetten zonder problem voor de febo
grtz roufa!

veel INFO over dit onderwerp via de magic site
veel suc6
{editted by moderator}

Originally posted by secabuster
Hier in Nedeland is een site waar je alle software, handleidingen en forum kan vinden van de casinterface.
Ik heb er zelf ook vanalles weggehaald voor mijn Cas plus.
Er zit ook een bestand bij waarbij je weer terug kan naar de MM.
Je moet het alleen ff zoeken, bv casinterface en de landcode.
Succes

Secabuster
Heb ook overal gezocht. Ben in Duitsland uit gekomen maar die vragen je eerst in te loggen. Begrijpelijk, maar dat die stomme duitsers geen anwoord geven op verzoek is toch een vorm van "Holl?nderDiscriminierung".

Kun je mij via een pm die hollandse site opsturen. Bij voorbaat duizend maal dank.
Lubas
{editted by moderator}

Secabuster, landcode wat is dat en welke site heb je daar voor gevonden ?

eeuuhhhh doe maar .nl

Jongens jongens gewoon ff kijken bij magictrance of casinterfacepuntnl

Bij "ucas ondersteuning" en "twee labs"
kom je een eind.
{editted by moderator}

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan