CCCam 2.1.4

Parabolica

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
190
Punten
63
Inmiddels via diverse boards te downloaden.

2.1.4
-ndz smartcard fixes
-ecm timeout decreased
-via 26 emu
-seca handler improvement

Groetjes Parabolica

Spannend maar kloten!!

Waarom Ecm timout decreased heeft dat effect op het blijven hangen van de kanalen met PLI-jade en ziggo ?

Ik heb het al op meerdere plekken geschreven maar dit is een waardeloze versie voor de mensen die een kaart hebben die niet direct door CCcam gelezen kan worden. De 256 truuk werkt niet meer en dus kun je je eigen kaart niet meer als local uitdossen. Het gevolg is dat CCcam eerder de kaart van een vriend kiest ipv die van jezelf.

Ik weet dat een hoop mensen zeuren over zgn misbruik door de 256 truuk maar dit is onzin want als je dat niet wil geef je gewoon geen N lijn.

terrestrial;207272 zei:
Ik heb het al op meerdere plekken geschreven maar dit is een waardeloze versie voor de mensen die een kaart hebben die niet direct door CCcam gelezen kan worden. De 256 truuk werkt niet meer en dus kun je je eigen kaart niet meer als local uitdossen. Het gevolg is dat CCcam eerder de kaart van een vriend kiest ipv die van jezelf.

Ik weet dat een hoop mensen zeuren over zgn misbruik door de 256 truuk maar dit is onzin want als je dat niet wil geef je gewoon geen N lijn.

Ik ben blij dat ie eruit is, maar meer om die 15 man die dezelfde kaart als lokaal aanbieden.

Als je wilt dat je eigen kaart in newcs gebruikt wordt dan blokkeer je gewoon die ident in je andere C regels, zo los je dat op.

Werkt niet als je kaart bijv niet full is of je backup van een ander wil.

Niet full werkt weer wel je kan extra info geven
back up weer niet maar dat lijkt me niet noodzakelijk als je over lokaal praat

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan