- Waarderingsscore
- 43
- Punten
- 48
- Leeftijd
- 122
welke foutmelding?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Eerder het tegenovergestelde, ga er dan maar van uit dat het niet waar is.Als er verder niemand reageert dan ga er maar van uit dat het waar is.
Ja omdat het weer het zoveelste onzin bericht is. Daar gaat gewoon niemand meer elke keer op reageren.Je schrijft van alles over CCcam en iedereen praat er over mee maar zodra het over backdoor van CCcam gaat word het plotseling akelig stil.
En dat is toch van iemand die ik persoonlijk serieus neem.Ik neem die backdoor mogelijkheid inmiddels serieus. Op een ander forum meldde al iemand die icm CCcam 2.3.0 zijn kaart uitgeschakelt heeft gekregen door canaldigitaal.
Servicedesk gaf aan dat zijn kaart gedeeld werd via een backdoor in CCcam 2.3.0.
Black Tiger;219968 zei:Er zullen dus best fake versies van 2.3.0 in omloop zijn.
Niet, althans niet voor leken zoals ons. Misschien zijn er zelfs geen fake versies, maar het is wel mogelijk. Ik zag een 3.0 langs schieten, dat is zeer zeker fake. Maar misschien gewoon een 2.3.0 waar een grapjas 3.0 van gemaakt heeft en waar toch geen backdoor in zit.hoe zijn deze te onderscheiden??