TRY ALL CHIDS optie is voor een Irdeto kaart
Ahja, da's waar ook, die Digiturk was een Irdeto kaart en die optie is ook alleen voor irdeto, bedankt dat je er even op wijst Guardian, scheelt alweer extra werk.
Maar er is dus geen aparte manier om dat beter te laten gaan? Want ik geloof er eerlijk gezegd toch niet helemaal in dat het niet aan CCcam ligt. Althans niet in de opstelling in mijn situatie bij een kennis van me.
Neem die Digiturk kaart, werkte prima met mgcamd en Newcs. Eenmaal in CCcamd bleek hij alleen nog te updaten met die try all chids optie voor irdeto kaarten toen ik hem door CCcam zelf liet aansturen.
Eenmaal echt helemaal uitgevallen wilde hij ook totaal niet meer aan, behalve als ik hem met gbox weer liet spelen activeerde hij opeens weer.
Gaat nu verder goed maar toch wel apart.
Nu met twee kaarten, zowel een TVV alsook een C+NL kaart die beiden in dezelfde maand de hele maand geen update gehad hebben. Dat is toch wel erg apart.
Maar ik heb dat met Newcs en mgcamd nog nooit aan de hand gehad, laat staan met 2 kaarten tegelijk die ook nog dezelfde server draaien.
Doch zoals gezegd, het kan aan de opstelling liggen maar dan ligt er daar gewoon iets aan de communicatie tussen CCcam en Newcs.
De kaarten zelf draaien namelijk nog op Newcs, maar worden via een N regel aangestuurd worden door CCcam.
Ik vraag me wel nog iets anders af bij CCcam, waarvan ik vermoed dat het niet op de juiste manier werkt, vermoedelijk een bug dus.
Updates blijken wel te werken bij clients die je aansluit met een F regel, die rechtreeks op CCcam inloggen.
Bijv. Ik heb een C lijn van jou. Ik log dus rechtstreeks op jouw cccam in en ik heb de au bit aan staan, dan kan ik jouw kaart updaten.
Stel nu dat jij in je F regel van mij hebt ingesteld dat ik een level extra mag doorsharen.
Pietje krijgt van mij een C regel EN update rechten.
Het is mij gebleken dat Pietje in dat geval JOUW kaart niet kan updaten, ondanks dat ik update rechten heb bij jou en Pietje bij mij.
Misschien hoort die werking zo maar da's dan wel een gemiste kans mijns inziens. Weet jij daar iets meer van misschien? Of soortgelijke ervaringen?