CD image - bin

S

satlinkies2

Ik heb een aantal spellen/software gedownload (via emule).

Helaas als ik een aantal brand dan is de cd onleesbaar.

Als ik de image met WinISO bekijk, kan hij deze niet lezen.

Zijn dit fake CD's of zijn er andere tools om de image wel te lezen en te branden!

Probeer eens het progje "bin2iso"

deze zet de bin om in iso en kan je dan branden met nero of easy cd creator

suc6

grtz

Je hoeft de bin niet om te zetten normaliter, Nero brand ook .bin in .bin formaat. Dus je kunt het ook gewoon eens proberen met Nero.

Zelf heb ik hier binwizard geloof ik, maar als je daarmee een image van een xbox of ps2 bekijkt zul je er ook niets in vinden.

Nee heb je niet perse nodig, wel als je met cdr-win gaat branden.

De bin bekijken met winiso VOORdat je hem brand lijkt me logischer.

Meestal pak ik de bin lokaal uit en kontroleer dan de bestanden op hun werking rechtstreeks van de HD

Is het een interessant progje, game dan de uitgepakte bestanden naar Cd schrijven.

Werkt perfect

@Matrix: en als je nu een bin van een xbox image bekijkt? Zie je dan ook iets? Want isobuster kan dat bijv. niet aan.
Die laat wel iets zien maar alleen een soort van directorynamen, als je gaat verder lijken lijkt het alsof de cd leeg is.

Ik heb Winimage en Isobuster.
Ik heb het al 'n paar maal meegemaakt, dat het met de ??n niet lukte en de ander wel.
Waarom weet ik ook niet.
Misschien ben je afhankelijk welk proggie eerst gebruikt is en/of welke versie???

Dat is bij mij niet aan de orde, ik heb alleen maar isobuster erop staan dus kan het hier niet liggen aan wat eerst opgestart is.

Maar dat beantwoord eigenlijk mijn vraag niet. Heb jij met zo'n proggie daadwerkelijk ook al eens al de data in een xbox iso of bin gezien? Of ook alleen de mapstructuur?

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan