CDA wil Omroep Brabant ook in buitengebied

freggel1

Addicted Member
Moderator
Waarderingsscore
736
Punten
113
Leeftijd
59
Volgens het CDA in Brabant moet het Rijk ervoor zorgen dat mensen in buitengebieden zonder kabel toch Omroep Brabant kunnen ontvangen. Het tv-station zou via de satelliet moeten worden doorgegeven.
Het kabinet wil per 30 oktober overschakelen van analoge naar digitale televisie. Dat betekent volgens het CDA dat Omroep Brabant onbereikbaar blijft voor 125.000 Brabanders.

De partij vindt het belangrijk dat iedereen publieke zenders kan ontvangen. Bovendien moet de regionale omroep bij rampen de bevolking van informatie voorzien. Het CDA vraagt het provinciebestuur samen met het Rijk satellietdoorgifte mogelijk te maken.

Bron: omroep Brabant

Dan moeten ze rap effe naar hun baas/partijgenoot en stroman in DenHaag bellen, haha!
Dan is dat zo geregeld!
Grtz.

Och, de regionale omroepen zelf zouden het wel fijn vinden om via de sateliet te kunnen gaan. En de verkiezingen komen er aan...

Het CDA denkt: "We hebben alleen flauwe kul op het programma staan, wat niet te meten is. Zoals die wormen en aarde. Laten we daarom doen dat dit iets is wat wij vinden. Klinkt goed!. Yep, we roepen al jaren dat we nergens geld voor hebben en iedereen met een normaal of laag inkomen moet inleveren. Dat vergeten we nu snel even, want dit klinkt wel lekker bij ons grootste publiek: de stemmers in het minder ontwikkelde deel van NL waar ze denken dat er nog steeds geen scheiding is tussen kerk en staat."

FF meteen iets anders: volgens mij moeten partijen zoals CDA en Chistenunie per definitie opgeheven worden, omdat we scheiding van kerk en staat hebben. Laat ze dan als neutrale politieke partij doorstarten. Is meteen het bange-mensen-probleem opgelost: moslimpartij mag dan dus ook niet.

Neemt niet weg dat ik het zelf ook een leuke bijkomstigheid zou vinden, wanneer de regionale omroepen via de Astra naar mijn wokje gebeamd worden.

In the meantime, it seems to have become Summertime, so let's feast it out!!
Maar eh, helemaal mee eens en al altijd geweest met die scheiding Kerk Staat.
In sommige landen is dat ook in zekere mate al lang zo.
Maar hier blijft men rustig doorslapen.
Iedereen blijft bang om eenmaal verworven rechten te verspelen.
Het feit waarom de christelijke partijen werden opgericht is al lang geleden achterhaald.
Als in de grondwet staat dat iedere gelovige zijn geloof openbaar mag bekennen en uitoefenen is er zowiezo geen enkel probleem.
Iedereen mag bidden zo hard totdat het dak van de kerk of synagoge of tempel omlaag komt.
Alleen moeten de Rome Boys (Catholics) niet te moeilijk doen want het percentage praktiserende is vele malen kleiner dan het aantal geregistreerden.
Ik zou dus zeggen, het hele religieuze partijen gedoe is een hopeloos verouderd geneuzel.
Maar wat ernstiger is, is het volgende!
Ik hoorde op de tv een woordvoerder van de JCDA (de jeugd van het CDA)verkondigen dat:
Het in de toekomst niet waarschijnlijk is dat de nu jongeren nog in de toekomst de pensioenen van de gepensioneerden willen betalen.
Fris hoe men daar denk over degenen die hun verwekt en gevoed hebben.
Something to think over!!!
Grtz&happy summer!

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan