CD's voor kinderen...

deliyurek007

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
48
Collega's,

Ik ben op zoek naar cd's oftewel programma's voor kinderen vanuit groep 3 t/m 8 zoals rekenen schrijven, tijdleren etc... eigenlijk een oefen programma's voor kinderen dat ze wat kunnen leren thuis offline op hun PC waarop XP draait zonder internet....

heeft iemad soms zulke programma's in z'n bezit en kan ik daar wat van lenen op een manier....

Gaarne hoor ik van hoe en wat...

groetjes,
Deliyurek007

Op usenet (newsservers) is daar regelmatig het nodige van te vinden.
Ik heb er zelf geen of misschien net eentje op de HD staan als ik hem inmiddels niet gewist heb, maar ze komen vaak genoeg voorbij vliegen.

Tja daar zijn er zat van, misschien kan ik jou wat "zoektips" geven, want zoals BT al zegt in de nieuwsgroepen zijn regelmatig leuke dingen te vinden...

Leer het lekker zelf, die heeft een tijdje terug op ftd gestaan...

Robbie Koniijn, leuk voor de kids, kan ik jou wel sturen als je wil...

En bij Bedrock daar staat ook nog een hele hoop, maar ik heb helaas geen uitnodiging voor jou, misschien dat Black Tiger of iemand anders die voor jou 1 heeft?

Collega's,

Bedankt voor jullie reactie op het board eerlijk gezegd heb ik geen FTD account om te kunnen downloaden.
Maar ieder persoon heel erg bedankt voor jullie medewerking eventeeul wil ik het ook downloaden maar waar?????

Het gaat om name van kinderen van bassischool van groep 3 tot en met groep 8 leeftijden van 5 tot en met 13 a 14 jaar.
Het is meer om name kennis temaken van computer ook om wat wat extra dingen te kunnen leren in vrije tijd zoals...rekensommen , tijd leren kennen, figuren op de juiste plaats plaatsen, luisteren en klikken , taal toesten kennen bv: voorzetsel / tussenvoegsel / tegenwoordigtijd / verledentijd etc... en nog veel meer zulke dingen.
Het gaat echter om verschillende kinderen van jongens en meisjes van verschillende leeftijden en groepen...soms heb ik vaak kinderen van de groep 3 en soms van groep 5 en ga zo maar door.

Het is voor een goed doel waar ik me zelf bezig houdt om iets wat te kunnen geven aan kinderen en om wat te kunnen laten leren....

Groetjes,
Deliyurek007

Heb je al eens gesmoesd met de plaatselijke basis school die komen om in dit soort programma's

Pokhout waarom zal ik gaan smoesen is dat ergens voor nodig....

Groetjes,
deliyurek007

Met "smoesen" wordt hier "kletsen" bedoeld.

Smoezen is idd , even gaan babbelen en zoals je aangaf voor een goed doel heeft men ongetwijfeld wel iets voor je.

En het is maar een tip hoor,hoop dat het welkom is. Maar misschien ben je een praktiserend ouder op een basis school en dan hoef je niet te "smoezen" omdat je dan al ter plekke bent

Op dit moment staan er 2 cd's in de newsgroepen van REDCAT en omvatten rekenen voor groep 4 en groep 5
Ik wil die best voor je downloaden en opsturen op cd, voor een goed doel ben ik niet te beroerd.

Email me maar je adres en ik stuur die for free

Via pm is er 1 en ander afgesproken dat het "goede doel" geholpen gaat worden, we gaan van deze kant wat spellen binnenslurpen, en dan gaan ze die kant op...

Vergeet ik misschien nog een andere tip: de bieb, en dan kopi....

Intussen is er voor Deliyurek een uitnodiging verstuurd voor Bedrockplace ( thanks to Bertje!! ) daar kan hij aan het downloaden gaan. ;)

Oh, dan heb ik de pm te laat gelezen anders had ie hem wel van mij gehad, maar fijn dat hij geholpen is.

Boys iedereen bedankt voor jullie hulp en namens ook van andere mensen en kids.....

Groetjes,
deliyurek007

deliyurek007 Morgen gaan de volgende CD's naar je toe als het een beetje meezit kun je met Pasen flink oefenen, zodat je een streepje voor hebt op de kids

-REdcat rekenen groep 4
-REDCAT rekenen groep 5
-Robbie Konijn Peuter
-Robbie konijn groep 3
-Robbie konijn groep 5

Top bedankt Tophout en ook de andere collega's voor je medewerking.

Groetjes,
Deliyurek007

Met pajama 1, 2 ,3
sesamstraat peuter en kleuter,
lego starwars en stuntrally,
beestenboel,
helicop woorden en getallen, ach teveel om op te noemen, voor nu 3 dvd's boordevol leerzame spellen voor de kids. ;)

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan