Censuur TV?

hangslot

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
6
Punten
38
Leeftijd
60
Ik heb weer wat:(

Als ik mijn tv op RTL5 zet gaat hij uit.
Het groen ledje naast de aan/uit knop gaat ook uit, maar gaat aan (rood) als ik op de afstandsbediening druk.
De tv moet ik dan echt uitzetten met de drukknop op de tv, even wachten en weer aanzetten. Dan doet hij het weer.
Het heeft echt met RTL5 te maken, ga ik naar kanaal 32 (ook RTL5) gaat hij direct uit.
Zelfs via de Video recorder kan ik alles zien, behalve RTL5:?
Via MR Zap kan ik wel kijken!

Het is een Philips 28PW6301/02 uit 1996.

Dat probleem heb ik ooit ook eens gehad @Hangslot, maar dan niet met en Philips maar met een Goldstar tv, iedere keer als ik dat ding op een bepaald kanaal zette dan sprong deze uit, en ik kon hem niet meer aanzetten met de A.B. maar moest er naar toe om hem handmatig aan te zetten.

Ik meen dat dit bij mij op nederland 1 was...

Nu had ik geluk want het was bij mij nog in de garantie periode, en na een grondig onderzoek wat een week of twee duurde bij mij, bleek dat het een software probleem was waar niks aan te doen was "toen" !

Nu misschien wel, tenminste als het dit is bij jou, maar ik heb toen hierdoor een nieuwe tv gehad. ;)

Zet je jouw tv of sat op rtl 5 ?? kijk je via coax of scart? ??

Via scart werkt alles goed (mr zap en sat)
via coax gaat de tv uit (video en kabel)

JA en wat sluit je aan via coax de sat ?? of wat uit de straat komt?? gaat de tv ook uit als je sat via coax aansluit.?

Originally posted by Dustie
JA en wat sluit je aan via coax de sat ?? of wat uit de straat komt?? gaat de tv ook uit als je sat via coax aansluit.?

Het staat als volgt aangesloten:
de kabel (coax) gaat eerst naar mr. zap, dan naar de video en dan naar de t.v.
De scart gaat van de dvd naar de dream, en dan naar de t.v.
Dan gaan er voor de audio van alle apparaten een kabeltje naar de stereo.

Maar nu komt het, ik probeer dus net RTL5 weer eens, en de tv gaat nu dus NIET uit!!:banaan:
Niet meer aan komen, het werkt?!?

Toch zou ik er nog wel een verklaring voor willen hebben.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan