Checksum error AU

sat_viewer2

Jr. Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
63
Heb Infinity USB programmer, bij de laatste nagra au files krijg ik volgende melding.
Waarschuwing! Checksum Fout in bestand, mogelijk beschadigde gegevens. Fout 4.
Ik ben niet de einge die dit heeft, bij de ene au is het de flash, bij de ander de int.eep.
Kan een checksum gecorrigeerd worden

mvg
sat_viewer2

Open de file eens met Cardwriter en daarna meteen weer opslaan. Dan nog eens proberen met infinity!

Werkt niet altijd omdat Cardwriter niet altijd goed corrigeerd, maar het is zeker te proberen.

Werkt altijd goed maar dan moet je wel versie 1.87 gebruiken als ik het goed heb,, kan je bij mij downloaden.

@dr diq en jack,
Inderdaad checksum wordt gecorrigeerd, maar na uren "pompen" nog geen beeld. diverse au komen van Z*ck*f*l*s.

sat_viewer2

Alle files zijn gekild,, er is nu een nieuwe gnomo file die werkt,, kan hem hier op mijn werk helaas niet op mijn site zetten,, kijk maar eens bij toecutters onder nagravision.

Ok heb de nieuwe online gezet,, dus wie hem wil hebben weet waar hem te vinden.

Jack ,

Heb je net een mailtje met aanhangsel gestuurd.
Leuk voor de Samsung gebruikers ;)

ok bedankt, nu doet ie het wel.
mvg
sat_viewer2

Files die je bij zacky download moet je altijd eerst editten anders werken ze nooit,, dus flash openen in notepad ofzo en dan op de juiiste plaats boxkey etc. inzetten.

Vanavond zet ik die samsung au wel effe op mijn site,, heb hier de html niet.

alvast bedankt .

Heb die samsung en tevens een nieuwere gnomo rev3 erop gegooid,, veel plezier ermee.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan