CIA

pikkie

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
70
Nog maar even een mop tussen allen verhitte discussie's door....

Van een enorme groep solicitanten bij de Amerikaanse CIA zijn 3 personen overgebleven. Het gaat om 2 vrouwen en 1 man. De laatste 3 personen zullen nog 1 test moeten afleggen om te kijken wie er wordt aangenomen bij de CIA.

Eerst wordt 1 van de vrouwen een kamer binnengeroepen.

De vrouw krijgt te horen dat verderop achter een deur haar man zit vastgebonden op een stoel. Ze krijgt een pistool in haar handen gedouwd met de opdracht haar man dood te schieten. "Nee dat kan ik echt niet" zegt de vrouw waarop ze krijgt te horen dat ze helaas niet door de test is gekomen.

De 2e vrouw wordt de kamer binnengeroepen.

Ook deze vrouw krijgt te horen dat verderop achter een deur haar man zit vastgebonden op een stoel en dat ze haar man moet ombrengen met een pistool. De vrouw opend de deur maar komt alweer snel terug met een rood hoofd en huilend zegt ze: "dit kan ik echt niet, jullie zoeken maar iemand anders".

De man wordt de kamer binnengeroepen.

Ook hij krijgt een pistool is z'n handen gedrukt met de mededeling dat zijn vrouw verderop achter een deur zit en dat hij haar dood moet schieten. De man loopt naar die deur toe en gaat naar binnen. Vervolgens zijn er enkele schoten te horen waarna het even stil wordt. Vervolgens klinken er een aantal vreselijke klappen. De man komt terug en zegt: "er zaten losse flodders in dus ik heb de tafelpoot maar gebruikt".

Voor de zekerheid.

:biggrin::biggrin::biggrin:
Nr.10

Kerstboom 1 Hosting Fun Feestdag

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan