Cisco 837

P

Ptje

Ik heb een gebruikte Cisco 837 gekocht, nu blijkt daar een text based firmware op te zitten. Weet iemand hoe ik die kan updaten naar een firmware met een cwrs erin (webinterface) Of heeft iemand die software voor handen. Cisco is er niet zo vrijgevig mee.

Ik ben even op google gaan zoeken, misschien werkt die web interface niet met IE?

Just realized WEB interface use both Flash and Java and is tested to work properly on Netscape v4.5 and v4.7.To be short I got it working on freshly installed Opera + laetst Flash + latest Java. Good luck.

Veel van de routers van Cisco hebben wel een webinterface maar die is helemaal niet handig en je kunt er lang niet alles in.

Een makkelijkere optie is vaak om gewoon via de cli je settings te doen.

Je kunt op internet heel veel voorbeelden vinden en handleidingen over hoe het werkt.

Verder kan ik je ook nog mee geven dat mischien in de huidige configuratie de webinterface gewoon uit staat, een totale factory reset zou hem dan weer aan zetten.

Ik heb een fabrieks reset gedaan ivm een wachtwoord dat erin zat en zeker niet standaard was. Ik zie als ik de consolekabel aan sluit, dat tijdens de boot het bericht voorbij komt, dat er een textbased image inzit. Ik weet dat het via cli kan, maar ik zou toch graag een webinterface hebben.

ik kan hem programmeren via een tool.Stuur mij de nodige gegevens door en ik stuur je een tekstfile door die je gewoon via "conf t" commando erin kan plakken.

Harstikke aardig van je bellejt!

De nodige gegevens zijn eenvoudig te vinden, indien je op Ptje zijn naam klikt, krijg je de mogelijkheid hem een pm of een email te sturen.

Kies je daar voor "send email to Ptje" dan krijg je automatisch zijn email gegevens in beeld.

Misschien wist je dat niet, dus vandaar dat ik het even aangeef.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan