Code afstandsbediening Chunghop

T

tuana

beste kun je mij helpen met code te vinden van afstandsbediening chunghop rm 810 voor satelliet

Eerst welkom op het forum

Het is de bedoeling dat je voor een vraag een nieuw topic opent zo wordt het een zooitje.

Een afstandsbediening voor een satelliet alle satellieten hangen op 36.000 km hoogte daar heb je geen code voor nodig.

Anders je vraag duidelijker stellen er is wel een handleiding met codes te vinden maar die heb je misschien al.

Welkom op Satellite Fun Tuana.

Ik heb je vraag even verplaatst. Graag voor nieuwe vragen ook een nieuw onderwerp beginnen en dit niet onder de vraag van iemand anders plaatsen, dat noemen we topic stelen.:)

Alvast bedankt voor de medewerking!

@ aart44

Voor mij is de vraag duidelijk, kennelijk wil hij een code voor een afstandsbediening maar wat die er mee wil is vers twee.

tik de afstandsbediening in google in en wedden dat je een hoop verder gaat komen.

De Chunghop is een universele afstandsbediening. Hij wil dus een code voor de satelliet. Vermoedelijk zijn satellietontvanger.

Maar helaas heeft hij er niet bij vermeld welk merk en type satellietontvanger dat is dus kunnen we hem ook niet helpen, totdat hij die gegevens alsnog even vermeld.

Dus Tuana, graag even merk en type van je satellietontvanger vermelden.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan