D
dedoele
Ik krijg verschillende filmen niet open ik heb al talrijke codecs geinstaleerd en niks, wie weet wat en waar ik deze kan afhalen voor videofragmenten
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie vereist momenteel het gebruik van de ingebouwde Safari browser.
Ook niet dat het fout is of wel? Van de ene kant maakte deze vorm van populair gebruik van extensies het gemakkelijker voor de mensen.Maar dat wil niet zeggen dat het goed is!
Klopt, heel in den beginne, maar zoals je kon lezen was het Matrox die in 96 de zaak verbeterde en er Avi 2.0 van maakte.Je weet ook dat zoals ik al zei windows de avi extensie gebruikte voor video FILES die niet gecomprimeerd waren.
Daar zal ik echt niet versteld van staan want ik weet hoe groot en lomp dat wordt, dat is niets nieuws.Je zult versteld staan hoe lomp groot dat wordt.
Ja maar da's met alle bestandsextensies zo.Een lege file met de extensie .avi is gewoon niks, geen video file en helemaal niks.