Commerciële zenders uit gratis pakket!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.283
Punten
113
Leeftijd
61
Voor de mensen zonder Satellite abo.....

Canal+ heeft weer iets nieuws gevonden om geld te verdienen.

Schijnbaar zijn er toch nog een hoop mensen die weten dat je het Nederlandstalige pakket gratis krijgen kunt omdat je geen set-topbox pakket hoeft af te nemen als je dat niet wilt.

C+ heeft nu in overleg met de commerciële zenders besloten om deze in het set-topbox pakket op te nemen. Dat pakket kost 29,95 per jaar en geef je tevens recht om naar het goedkopere 0900 nummer van C+ te bellen en ook heb je garantie op de kaart als deze stuk gaat of verloren raakt.

Het is wel nog de bedoeling de 3 publieke zenders, Ned 1, 2 en 3 voorlopig buiten dit pakket te houden zodat deze nog "gratis" bekeken kunnen worden.

Bron: tvsatellite.

Dus je kunt nu je settopbox opzeggen, dan heb je alleen 1,2 en 3 maar dat is wel handig voor als de server even uitvalt ;)

LoL. In dat geval kon je je settopbox altijd al opzeggen.:)

Maarja, ik heb toch al zo'n settopbox, is gewoon handig met dat goedkope nummer en die kaartgarantie, ben al een keer een kaart kwijt geraakt en kreeg ook snel weer een nieuwe.

Alhoewel ik me nu toch aan het bedenken ben, want ik vind het bedrag wat ze vragen na die verhoging toch buiten proporties, mede vanwege het feit dat ze er geen werk voor hoeven doen.

Zoals de berichten nu zijn, gaat het eerst nog naar € 35.

Daarna zal het nog meer verhoogd worden.

Ik heb twee kaarten met en één zonder settopbox pakket. Ik zeg er nog één op. Ik ga niet zoveel betalen om naar reclame te mogen kijken.

Op digitenne heb ik op drie kaarten het hele zooitje voor een lagere prijs dan de drie van C-

Alleen voor de TV in de huiskamer kan ik kiezen voor digitenne of satelliet. Dit voor de beeldkwaliteit.

Tsssk, nu nog fraaier, er is al een verhoging geweest, dan gaat het ook nog eens naar 35 euro en dan ook nog de commercielen uit het gratis pakket. Nou geweldig C+, op die manier werken ze het cardsharen wel in de hand hoor.

Domme zet van ze en maar weer eens een bewijs (zoals zo vaak) dat klantvriendelijkheid en service ver te zoeken is.

Centen, da's het enige waar het om draait, meer niet.:sad:

...zijn straks ook niet gratis meer. Alleen lopen die contracten pas af in 2008.

Dus reken maar vanaf eind 2007 40 a 50 euro per jaar minimum.

Dan wordt het 100% digitenne.

Ik heb nu drie ontvangers van KPN en betaal hiervoor €7.95 per maand.

In de huiskamer heb ik een nieuwe TV. Hij heeft pixel plus, dubblele beeldlijnen enz.

Deze krikt het beeld zodanig op dat ik geen verschil meer zie in KPN of satelliet.

Het zit wel RGB aangesloten.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan