Communicatie instelling problemen.

Nummer10

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
214
Punten
63
Leeftijd
57
Dacht ik eerst dat het probleem lag aan de router instelling (tele2). Nu heb ik de box thuis staan en kom tot de conclusie dat er iets anders aan de hand moet zijn.

Alle instellingen staan goed. Ik kan de box (7020) bereiken via DCC enz. Kan er dingen in veranderen enz. enz. maar op het moment dat de box contact moet zoeken met internet (upload gemini-server) loopt het spaak.

Ip staat goed. 192.168.123.200
Netmask: 255.255.255.0
Type: LAN

Netwerk inschakelen port: 80
Enable online test Status online

Iemand een idee wat er fout gaat.

:(
Nr.10

Ik denk dat het probleem is opgelost. Nu willen we natuurlijk (en terecht) weten hoe het nu opgelost is.

Ik heb er een andere img. opgezet Pli. (helvetia) De instelling werden automatisch meegenomen (enigma) en alles werkt nu wel.

Ik heb dus het idee dat gemini 4.1 niet helemaal ok is voor de 7020. Voor de 7000 mistte ik ook al iets (weet niet meer wat) Mijn advies is dus... kijk eens bij Pli want alles werkt lekker.

;)
Nr.10

Het zou heel goed kunnen, ik hoorde op Fun ook al van iemand die met iets anders (volgens mij een settingslijst) wat problemen had met de 4.1 versie. De 4.0 versie werkt echter goed.

Ik kan er zelf niets over zeggen want die 4.1 heb ik niet geinstalleerd en als ik zo de verhalen hoor dan laat ik het ook maar even zo.:)

Hoe staan de gateway en dyndns. Beide moeten voor Tele-2 192.168.1.1 zijn(!)

Hoe staan de gateway en dyndns
Je bedoeld gateway en "de dns", want dyndns is weer iets heel anders. Zal wel een typefoutje zijn geweest, maar even deze correctie voor eventuele meelezers met een dyndns account.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan