compaq

H

hatz

bij het opstarten van een compaq pc verschijnt heerst het compaq plaatje en daarna het windows hoe kan ik dit veranderen.

iemand een idee.

gr hatz,

er is altijd wat met die pc"s

Ik vermoed dat jij het hebt over het bios scherm welke bij compaq standaard een compaq logo laat zien??

Greetzz Grizmo

Meestal zijn de opstart logo's uit te schakelen in de BIOS.

Of Compaq dit toegankelijk heeft gemaakt is de vraag

Maar:

Als je een beetje kan programeren kan je het eerste (bios) plaatje wel veranderen.
Maar als je weet hoe dat gaat zou je de vraag niet gesteld hebben :biggrin:

ik dacht dat er speciale boot progjes waren om dit aan te passen,
kan ze alleen nergens meer vinden, zo kon je ook je eigen logo in beeld brengen.

gr hatz,

ik weet van heel veel erg weinig, eigenlijk weet ik niets?

Idd, dat "boot progje" is niet meer een flash instructie voor je bios.
Alleen er zitten een paar ogen aan (en haken): de image moet een bepaalt formaat hebben. 256 kleuren max. en je moet weten hoe je dat in je bios flasht. Meestal gaat dit gepaard met een normale bios flash. Je spreekt over compaq, dus van ??n ding kan je op aan... NORMAAL ZAL HET NIET ZIJN, dingen met compaq gaan niet normaal!

LOL

als je ervaring heb met compaq probeer dan ook eens pakard bell
of een dell zelfde probleem.
stel zelf je pc samen van een sooitje ongeregeld en je pc is het stabielst teminste mijn ervaring (uitzondering op de regel)

gr hatz,

een pc is als een vrouw zinnig en onweerstaanbaar.

Ik heb ook een packard hell . bios reset gedaan daarna nieuwe bios er in en probleem opgelost.

gr. dustie.

@hatz:

Met Dell geen probleem, alleen een andere wallpaper erin gehangen en klaar is kees!!

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan