Compliment voor Canal+ !!!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Waarderingsscore
1.293
Punten
113
Leeftijd
61
Ja echt.. je leest het goed... BT geeft Canal+ een compliment, en dat is een echt goed bedoelt en gemeend compliement!

Maarreh... waarvoor dan zullen jullie je afvragen? Te duur, geen service, oude rommel.... ja klopt ben ik met jullie eens.

Het compliment is dan ook voor het feit dat ze het Canal+ na 4 jaar proberen eindelijk voor de eerste keer gelukt is de zomer/wintertijd tijdig juist ingesteld te hebben.:biggrin:

Voorgaande jaren was het alweer bijna zomertijd voordat ze de boel op wintertijd hadden, en zaten we al halverwege de zomer voordat ze de boel ook op zomertijd hadden, in elk geval duurde het altijd minimaal 1 maand.

Deze keer is het ze eens meteen goed gelukt, en na 4 jaar proberen is dat wel een compliment waard.:biggrin::biggrin::biggrin:

niet op me humax moest ik zelf doen
ben ook gellijk aan vakantie toe

Op de pioneers en phlipsjes werkt de info en epg helemaal niet goed!

nee klopt .geen goede epg op philips en pioneer.
de tijden kloppen niet en de recievertijd staat goed

Jah, dan moet je ook een echte ontvanger kopen.:biggrin:

Nee grapje, op de Nokia 9600 staat ie goed, epg gisteren ook toen ik toevallig even keek.

Tja weet je is wel link nou ze dit kunnen worden ze straks nog slim ook ................

Oeps... hmmz.. daar heb je een punt, daar heb ik nog niet aan gedacht.
Stel je eens voor, ze ontdekken dat dit idee (klok tijdig goedzetten) wat ze van de boards hebben overgenomen goed werkt, en ze gaan dan meer idee?n overnemen, zoals wekelijks keys wijzigen etc., ja dat word link dan.
Van de andere kant.... duurde 4 jaar voordat ze dat met de klok konden, dus met linkere dingen zal het zo'n 10 jaar duren en dan zijn ze inmiddels verkocht aan een andere club.:)

Ben echter bang dat ze het goede idee van service verlenen nooit zullen leren.

En krijgen we mischien echte films te zien ............

Als de videotheken leeg blijven doen de TV zenders het goed !
Leuke graadmeter toch ?
Voorlopig schat ik in dat je nog ff in de rij moet staan voor je favoriete DVD.

ik heb het ook maar zelf gedaan meschien dat het volgend jaar lukt met de humax op tijd te zetten door anaal -

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan