compliment voor iedereen seca2 nederland probeerd open te krijgen.

• Topic starter multigek10.0
  • Startdatum
M

multigek10.0

ik kijk elke dag weer,op deze site, hoe ver de ontwikkeling is op het seca2 gebied.
de verhalen vindt ik ook intresant om te lezen,wat jullie vandaag weer hebben geprobeert om beeld te krijgen,op iets wat zwart is.
ik hoop dat we snel weer mogen gaan genieten van canal+ nederland en 16/9 x-zone enz.
vooral premiere enz.
ja je kunt nu wel weer zeggen,een abbo nemen.
maar dan is het leuke er wel weer af.
de huur wordt volgend jaar ook al fors duurder.
dus gratis is en blijft leuker.
(we mogen nu trouwens ook al niet klagen met de free to air zenders,maar toch)
dit verhaal schrijf ik extra, om jullie, die elke dag weer flink bezig zijn,heel veel succes te wensen met het open krijgen van het canal+ pakket nl.
en het duitse premiere pakket.

ode aan de satfreaks van dit net.

ik sta achter jullie.
en met mij nog vele anderen.

blijven proberen jongens.
ooit komt die dag.
dat zwart niet meer zwart is.
zelf kan ik er geen klote van,dat laat ik aan de echte fanaten over.

nog maals succes.

tip. voor de verkopers van tita cards.
laat die prijzen eens wat zakken van die tita kaartjes.

Weer zo'n optimist. Wat denk jij nu zelf? Dat ze bij Canal+ NL uit hun neuis zitten te eten en straks feest gaan vieren als er een hack is? Als ie er al komt. Natuurlijk niet man , binnen de kortste keren staat alles weer op black. Neem van mij aan dat ik wel iets weet I2 en S2 en er zit in die kaarten een aardige trucendoos geprogrammeerd die de hacker steeds weer het nakijken geven.

Maar toch succes en blijf lekker verder dromen.

ach MAN,laat me toch.
ik moet toch ook wat te dromen hebben.

Zit me trouwens rot te zoeken naar nieuwe files voor S2 ben eigenlijk net zo.

Hallo satvrienden.

Het is voor ons een hobby,om het aan de praat te krijgen.

Als het werkt is er geen klap meer aan.

Het gaat ons niet om het kijken,maar om het zoeken en proberen.

Normaal reageer ik niet,maar hier wou ik toch mijn mening over

geven.

Greez sat4ever.

Ja, je hebt gelijk en ook weer niet.
Er zijn 2 soorten hobbyisten:

die gene die voor het gratis kijken gaan
en die gene die de stream proberen te hacken als uitdaging.

Ik kijk even naar m'n zelf:

Het is meegenomen als ik gratis kan kijken maar het is zeker niet mijn insteek. Ik ga voor het wonderschone mooie digitale beeld!
En de hoeveelheid aan verschillende kanalen.

G

Ik ging voor het mooie beeld, kabel nl 1,2 zeer slecht 3 slecht.
Toen zag ik dat er nog veel moois op de wereld was heb gelijk maar een draaibaar setje gekocht. Daarna files op kaartje zetten en misschien in de toekomst .......

Voorlopig wens ik dus ook iedereen s6 met het ontmasker van S2

Ik zou zeggen schaf wat spullen aan en doe gezellig mee.

hoi
hier hetzelfde de emu in de humax
ineens vond ik het niet meer leuk
tv kijken bijna niet
toen die vastlopers lekker bezig zijn
en nu weer wachten op de key-bin voor de kiosk omdat ik ze mis
en als hij er is weer weinig kijken
het klinkt te gek maar het is de hobby
gr dalton

Wat zou je me nu aanraden om te kopen, om files te kunnen maken? Of heb je zoiets van dat het niet meer van toepassing is omdat CS nu je van het is?

Waarom zou je je beperken tot Titaniumkaartjes ? en wat heeft de prijs er uberhaupt mee te maken ?

Canal Digitaal weet al lang dat ??k het SECA 2 systeem al sinds lange tijd een groot aantal "gratis" kijkers kent.

Ze doen hier echter n?ets mee.

1.) Cardshare via de Dreambox en DBOX II, volledig gratis meekijken via het abonnement van een ander. Enige 2 vereisten zijn dat er toegang is tot internet en een IP nummer van iemand met een officieel abonnement + de juiste firmware en instellingen. Is zolang je maar aan internet verbonden bent (ADSL of bijv. Kabel) over de hele wereld te gebruiken.

Deze ontvangers worden gewoon bij officiele Canal Digitaal dealers aangeboden, dit is namelijk niet illegaal.

2.) Cardsplitters. Ook deze worden gewoon voor een paar tientjes aangeboden bij officiele Canal Digitaal dealers. Steek 1 abonnementskaart in de splitter en trek over een maximale afstand van 150 meter telefoonkabel die de andere ontvangers van beeld voorziet via de meegeleverde interface smartcards.

3.) Pace Puma. Gewoon bij de Canal Digitaal dealer verkrijgbaar. ??n abonnementskaart insteken en de tweede tuner output toont een onafhanklijk ongecodeerd signaal. Te gebruiken door een tweede gebruiker in huis, de buren of alles wat binnen het bereik valt.

4.) Season sharing, handige interface die welliswaar wat minder gebruikersvriendelijk is maar met de juiste soft- en hardware een deling van een bestaande kaart mogelijk maakt.

5.) Wireless Sharing, binnenkort verwacht.

Nog meer smaken nodig ?

Voor de gratis kijker legio mogelijkheden, mocht je het belangrijk vinden.

Helemaal helder.

Bedankt.

Voor mij begon het ook als hobby, om een mooier beeld op de tv te hebben, dan wat er bij de kabel wordt aangeboden.

Als eerste schaf je dan een jaar of vier terug een goldkaartje aan om naar c-plus te kunnen kijken, of moet ik zeggen X-Zone :biggrin: ?

Daarna kom je tot de conclusie dat je het zelf ook wel kunt, een kaartje voorzien van nieuwe keys, je koopt een mastera, en daarna de originele uitlezen.... en je decoder patchen ;) een oslink, en wat kabels worden dan aangeschaft...

Het is en blijft voor mij 1 van mijn mooiste hobbies waar heel erg veel tijd en geld insteekt.

Multigek ook jij bent op jou manier met de hobby bezig, dat weet ik ;) , maar wat betreft het kraken van seca2, premi?re, en de Taq's, dat kost tijd, heel veel tijd, en de "nodige samenwerking"!

Dat is wat we meer moeten doen denk ik.

Ik ben op zoek naar mensen die willen samenwerken in de omgeving van R'dam. Mensen die willen samenwerken moet maar even een PM sturen.

Alvast bedankt,

Een zeer groot aantal hobbyisten heeft gewoon een Canal Digitaal abonnement en vindt het leuk om een hobby hiemee uit te oefenen.

Doe je niemand kwaad mee, en dit is als we Kees Farber van Canal Digitaal mogen aanhalen ook geen enkel probleem.

Het kraken van kanalen of ontvangers is slechts aan een klein handje-vol experts voorbehouden die terzake kundig zijn, dan hebben we het niet over files naar een kaart schrijven of een edit geven op eeprom files.

Vergeet overigens niet dat veel fabrikanten ?n providers z?lf een hack zetten op hun systeem om zo aandacht te krijgen en vervolgens de verkoopcijfers te stimuleren.

Niet iedere provider natuurlijk, maar ik ken er een paar persoonlijk die van tijd tot tijd z?lf hacks via het internet uitzetten om deze na een paar dagen of weken weer op te heffen. Noem het maar gratis reclame.

Enig idee waarom Free X TV ruim 2 miljoen kijkers heeft terwijl het vele malen betere SexView nog geen 150.000 kijkers heeft ?

Vervolgens ken ik g??n enkele fabrikant van hardware die niet uiteindelijk z?lf zijn eigen hack heeft gezet op zijn module of ontvanger. Twee mogelijkheden : 1. ik ken geen fabrikanten persoonlijk, ?f 2. de fabrikanten hacken zelf. Aan u de keuze :)

Canal Digitaal spint v??l, heel v??l garen bij de hack op de irdeto kanalen. Daar waar satellietontvangst eerst voorbehouden was aan met name buitenlanders, is het nu de laatste jaren vooral de autochtone bevolking die overgaat op digitaal ontvangst. Uiteindelijk worden hier veel abonnementen aan verkocht.

Ook al kijken deze alleen de "gratis" kanalen straks. Een kaartje wordt door Canal Digitaal verkocht aan de vakhandel voor 50 euro exclusief BTW, de productiekosten liggen echter op een paar dollar per kaart.

De licenties op Canal Digitaal goedgekeurde ontvangers is een dikke bron van inkomsten, evenals de Canal Digitaal modules die door SCM gemaakt worden voor iets meer dan 10 euro per stuk...

Business, business en nog eens dikke business.

Nee, met Canal Digitaal hoef je voorlopig geen medelijden te hebben,

Dalton , Kiosk is al een week los effe wat nieuwe key-bin's proberen.

Greeetsz Freddy.

Ja sorry niet gezien hihihihihiihi
DOM dom dom ik schaam me diep .

Freddy.

Klinkt heel goed. Maar had Canaal Digitaal niet nog meer kunnen verdienen als er geen hack was geweest? Ik persoonlijk kan me niet voorstellen dat je hier mee de verkoopcijfers omhoog kan krijgen. De Irdeto hack kwam op fun kaartjes. Dat zal Canaal Digitaal toch geen geld opleveren? De ontvangers die verkocht worden kunnen ook bij de sathandelaar op de hoek gekocht worden. (bij wijze van spreken.)

Ik kan me voorstellen dat Canaal Digitaal vaak van key veranderde. Hiermee konden ze de mensen die nog geen abo hadden dwingen om een abo te nemen.

Maar om een lang verhaal kort te maken. Willen we meer open krijgen dan moeten we volgens mij gaan samen werken.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan