D
dalton
hoi
in mijn pc werd een nieuw moeder bord gezet met 1
compoort
dus ik kom er 1 tekort dit voor mijn humax 5400 .
mijn mastera zit in de compoort van mijn moederbord
er is een plaatje gezet met 2serial 9pin male connector pin assign-ments pci 32 bit DUS 2 COMPOorten
ik kom thuis kan ik niks in mijn humax krijgen via die 2 compoorten
de compoort word wel door xp proff erkent maar de software loopt niet mijn humax in
pak ik de compoort van het moederbord compoort1 loopt alles
goed
in de winkel zij men dat de nieuwe compoorten mijn software niet
ondersteunden
ik vertelde dat dit te gek is.men heeft toen compoort 3 via de hardware uitgezet in de hoop dat compoort 2 wel zou werken
mooi niet dus
nu heeft men een plaatje besteld met een compoort om die er in te zetten en het plaatje met de 2 er weer uit te halen
waarom heb ik als leek het idee dat er iets fout is gedaan door hun wie weet iets voor mij ik werk met een amd athlon
windows xp proff
gr dalton
in mijn pc werd een nieuw moeder bord gezet met 1
compoort
dus ik kom er 1 tekort dit voor mijn humax 5400 .
mijn mastera zit in de compoort van mijn moederbord
er is een plaatje gezet met 2serial 9pin male connector pin assign-ments pci 32 bit DUS 2 COMPOorten
ik kom thuis kan ik niks in mijn humax krijgen via die 2 compoorten
de compoort word wel door xp proff erkent maar de software loopt niet mijn humax in
pak ik de compoort van het moederbord compoort1 loopt alles
goed
in de winkel zij men dat de nieuwe compoorten mijn software niet
ondersteunden
ik vertelde dat dit te gek is.men heeft toen compoort 3 via de hardware uitgezet in de hoop dat compoort 2 wel zou werken
mooi niet dus
nu heeft men een plaatje besteld met een compoort om die er in te zetten en het plaatje met de 2 er weer uit te halen
waarom heb ik als leek het idee dat er iets fout is gedaan door hun wie weet iets voor mij ik werk met een amd athlon
windows xp proff
gr dalton