Conceptronic USB TV-stick en zenders

D

deedee

Hallo luitjes,

Ik ben nieuw op dit forum. Mijn broer, die hier bekend staat als Dreeke heeft me hiernaar toe verwezen met mijn vraag.

Ik heb onlangs een USB-TV-stick gekocht van het merk Conceptronic. Er zit zo'n piepklein antennetje bij. De software heet Totalmedia versie 3.5. Op zich werkt het ding best aardig, maar ik krijg alleen Nederland 1, 2 en 3 te zien. Van de rest van de kanalen kan ik wel zien dat ze er zijn, maar ze geven verder geen beeld. De kanalen verschijnen in een lijstje met een slotje ernaast.

Ik vraag me af of er methodes zijn om deze zenders alsnog te zien te krijgen.

Heeft iemand hier ervaring mee?

Deedee:ballon:

Hoi deedee, welkom op het Satellite FUN Board !

Ik heb even op de merknaam en op digitenne gezocht, maar moet tot de conclusie komen dat je een FTA ontvangertje hebt aangeschaft.

FTA betekent Free to Air, oftewel alleen voor niet gecodeerde zenders.

Er is geen mogelijkheid een abonnementskaartje in het ding te stoppen om gecodeerde programma's te bekijken.

Het slotje naast de programmanaam betekent ook dat de betreffende zender gecodeerd is.

Er zijn mij geen mogelijkheden bekend om toch naar betaalzenders te kunnen kijken.

Was me daar wel wat over bekend, dan kon ik er niet veel over kwijt omdat wij dit niet ondersteunen volgens onze regels.

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan