@crazy motha

M

musli

heb jij nog tetra 1.01 draaien en hoe is hij en is het ut overwegen waard
als een ander het weet is het ook prima maar in de zoekmachine zag ik dat C M hem gebruikte dus daarom

Hoi,

Ik ben inmiddels volledig overgestapt naar MR 1.05 die vind ik persoonlijk beter werken.
Ik heb MR 1.05 nu draaien in de Axas en @sat9500PVR en Arnion PVR en ben dik tevreden.

ik krijg zo een extream en daar wil ik de 1.o1 in propen hoe was hij

Ik gebruik al enige tijd de spaanse versie en vind dit alles beter dan de penta's.
Gewoon doen is mijn idee.

nog iets ik heb denk ik al in 10 decoders waar penta 1.09 in zat tetra ingezet omdat de x-tream bleef hangen; blokken, en weet ik veel wat en met tetra geen problemen

Klopt maar geen mtv ?????

astra

niet helemaal waar
net getest op astra
11740 mhz sr 27500
weten we of we het over de zelfde hebben
humax 5400 met mm en tetra 1.01
mijn orginele kaart gewoon beeld en geluid
en met de 6 in 1 alleen geluid
dus?????
en ik denk (maar dat weet ik niet zeker) dat de x-tream hetzelfde doet

Xtream alleen geluid org kaart beeld met de aston module niet met de tetra..

Als we toch lopen te testen,, heb dan wel een simpele palcom ontvanger maar met 1.09 heb ik beeld en geluid maar hangt die af en toe,, met die nieuwe tetra alleen geluid geen beeld.
Uiteraard werk aston module met originele kaart perfect.

moet je ff de andere 1.09 er in zetten die hangt niet maar waarom ze je de nieuwe 1.11 niet in de mm????

die 1.09 had ik erop en gaat morgen weer terug,, 1.11 krijg ik er niet op,, wat ik ook doe dan blijft mijn module initialiseren.

trouwens welke andere 1.09,, heb er maar een,, welke is goed dan.
die ik heb komt volgens mij van magictrance site.

ik zet in alle modules penta 1.11 maar natuurlijk eerst de goede dreamload en dan geen hangers of blokken

maar in de Xtreme staat nu de MR 1.05 en die doet het ook prima
die heb ik er in gezet met 2X een fun 6 (van UCAS naar MR)

want al je deze Xtreme met de cas bewerkt zie je alleen de flash
en niet de Xilinx
het schijnt dat de nieuwe Xtreme de Xilinx heeft beveiligt zodat je er niet gewoon maar een dreamload of dreamboot op kunt zetten

Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan