creative

K

keymaker

hallo, ik zoek een aantal hulpprogramma,s van een creative geluidskaart het gaat om de creative geluidskaart audigy 2 het stuurprogramma heb ik al maar de hulpprogramma,s waaronder de mixer kan ik niet vinden is er iemand die mij mischien aan de orginele cd kan helpen of een copy?.

thankzz ,

Waarom ken je die niet op de site van creative vinden?
Je bent tenslotte eigenaar van dat ding neem ik aan.
Of anders is iemand anders eigenaar.
Grtz.

Dat maakt niet eens uit of je eerste eigenaar bent of niet. Hij is gewoon op de site van Creative te vinden.
Alleen moet je dan niet op drivers klikken maar op All of Application.
DIT is bijv. de mixer voor de gewone Audigy 2. Ik weet niet welke je nodig hebt want er zijn een x aantal verschillende types van de Audigy 2.

Bij creative kun je ook op typenummer zoeken welke op de kaart staat, zo heb de goede driver. of deze los, dus buiten het gehelepakket is te downen weet ik zo ook niet

Groet Roberto

Voor drivers kun je zelfs de autoupdate funktie gebruiken als je eenmaal weet wat voor een je hebt. En dan is dat typenr. wel handig als je het niet precies weet.

Zelf gebruik ik de mixer niet. Wat ik wel erg jammer vindt is dat de oude mediaplayer van Creative voor mijn soundkaart van op de cd erg goed is, maar dat elke verdere update daarvan problemen oplevert.
Daar heb ik wel eens contact met Creative over gehad, maar ze konden er niets aan doen, ik moest dan maar die van de cd gebruiken.
Nadeel was dat de autoupdate dan ook uit moest, maar dat maakt weinig uit, die Creative kaarten zijn gewoon harstikke goed, al vanaf het begin.

klopt killroy ben de eigenaar niet iemand vroeg er mij naar en die kon het niet vinden op de site van creative. maar ik zal dit allemaal ff doorbrieven en dan moet i dr toch uit komen hij heeft de kaart ergens gekocht zonder software voor een kleine prijs dus het was te proberen of de kaart nog werkte na deze reacties gelezen te hebben moet het toch mogelijk zijn om hier nu wat voor te vinden
thankz.

moet het toch mogelijk zijn om hier nu wat voor te vinden
Ja, tuurlijk, als de kaart inderdaad de genoemde kaart is zonder achtervoegingen hoef je maar op het woordje "dit" in mijn vorige reply te klikken.
Succes in elk geval.

ok bedankt allemaal tis inmiddels opgelost via de site van creative

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan