• * * * Max Verstappen wereldkampioen 2024! * * *

redbull racing

Creditcard gebruik op internet

jack

Addicted Member
Special Friend
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Kan iemand mij vertellen hoe veilig het is om een creditcard op het internet te gebruiken.

Hoorde van een vriend vandaag dat er 4 afschrijvingen hebben plaats gevonden bij hem die hij zelf nooit heeft gedaan.

Dus hoe veilig is het,, kan iemand jouw gegevens vinden als je je creditcard gebruikt op het internet,, door middel van virussen of zo iets.

Of hoe moet je je hier tegen beveiligen.

Hoi Jack,

Heb zelf eigenlijk nooit problemen gehad.

Bij invoeren van de kaart gegevens vul ik eerst verkeerde datum van de kaart in die ik later weer corrigeer.

Greetz

Maar dit heeft wel degelijk met internet te maken,, hij heeft hem al maanden niet gebruikt om te betalen in winkels ofzo,, enigste waar hij hem 2 keer voor heeft gebruikt was om iets op het internet te betalen,, dus daarom de vraag,, hoe komen ze aan je gegevens dan.

ik betaal regelmatig online dingen met mijn creditcard
en nog nooit enig probleem gehad.
gewoon betalen in een buitenlandse winkel/restaurant is denk ik gevaarlijker omdat ze dan een afdruk van je kaart maken (met krabbel)

Originally posted by jack
Maar dit heeft wel degelijk met internet te maken,, hij heeft hem al maanden niet gebruikt om te betalen in winkels ofzo,, enigste waar hij hem 2 keer voor heeft gebruikt was om iets op het internet te betalen,, dus daarom de vraag,, hoe komen ze aan je gegevens dan.

Ik weet wel dat ze die site kunnen hacken en ze hebben dan al je gegevens. Zoals je weet "elke" site is tegenwoordig te hacken. Ikzelf ga dat nooit doen. Eerlijk gezegd ben ik daar te bang voor.

Jullie doen het helemaal fout ! Je moet het met een ander zijn kaart doen ((LOL))

Hosting Fun

Terug
Bovenaan Onderaan