CWS.HiddenDll

wiltop@msn.com

Sr. Member
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
81
telkens als ik hitman draai , geeft hij aan :

removed from your system :-CWS:HiddenDll

hoe krijg ik hem echt kwijt ?

Dan is Hitman toch niet zo goed als ik gedacht had. :)

CWS komt van CoolWebSearch, een heel moeilijk te verwijderen stukje adaware wat inderdaad steeds ook weer terugkomt.

Beste methode?
CWShredder gebruiken en daarna Hijackthis.

volgens mij is hitman meer een script om een aantal programma's uit te voeren waar onder cwschredder

begrijpen doe ik het niet.

als ik na nieuw opstarten cwshredder draai gebeurt er niets

indien ik hit man draai , intermute cwshredder zegt hij removed from system cws.hiddendll

start ik nog een keer hitman op , geeft hij niets meer aan

is intermute cwshredder iets anders als cwshredder ?

Nja... in Hitman pro zitten verschillende dingen geintegreerd. Dus die intermute zal wel een geintegreerde versie van cwshredder zijn en kan dus iets anders zijn.

Zou me niet verbazen want ik heb begrepen dat Spysweeper er ook in zit en die is ook niet gratis dus zal ook wel een aangepaste versie zijn.

Vandaar dat je voor zeker te zijn het beste met Hijackthis kunt kijken wat er nog allemaal in je systeem zit.

Heb je bij de instellingen van HitMan Pro " Browser toepassingen van derden " in geschakeld ?..
Waar je ook wat ellende mee kan voorkomen is .. www.grc.com ...
goed lezen .. en wat ingrepen verrichten .. begin eens met Shields Up .. en UpnP ofzo .. Shoot the Messenger en dat soort dingen .. Let wel .. het is maar een geste he .. zeer zeker geen beterweten mijnerzijds ..

Met Groet ..

Cya ..

LoL... zijn wel goede om je pc te beschermen.
De grc.com site is om je firewall te testen net als het shields-up, doet verder niets tegen ad of spyware maar zeer zeker een mooie test voor de beginnende gebruiker.
Het uPnP oftewel H.323 protocol word inderdaad helaas gebruikt voor MSN, een door Microshit uitgevonden en erdoor gedrukt (ja het is helaas als een standaard aangenomen) protocol wat gebruik maakt van varierende poorten tussen 1024 en 65535 of iets in die geest. Beveiligd natuurlijk wel beter tegen afluisteren maar het blijft een prul. Vanaf msn 6.0 of6.1 geloof ik echt in gebruik genomen binnen msn. Voor die tijd kon ik nog bestanden verzenden ermee, nu bijv. niet meer. Gelukkig gebruik ik de prul toch al bijna nooit.

Je kunt beter 1 poort bekend open hebben dan onbekend een dozijn wisselende. Dus met het MSN advies ga ik ook helemaal mee.... eruit pleuren die zooi.

Mensen zijn allemaal kuddedieren geworden en gebruiken MSN "omdat de meesten van m'n vrienden (of vriendinnen) het ook hebben".
Hier word de poot stijf gehouden, gebruik maar iets fatsoenlijks (icq dus bijv.) of anders schrijf je me maar een mailtje, die troep is aanwezig voor noodgevallen maar staat hoogstzelden aan.

Dit grote naloperij gebeuren, terwijl er betere zaken aanwezig zijn, is er mede oorzaak van dat Microsuf zo machtig word.

Dus Green Hornet.. goede adviezen! Ik ga helemaal met je mee.:)

Nou ja, Billie gaat zijn centjes nou onder ons verdelen, dus komt wel weer goed......

Hahaha ja dat zou een goeie zijn als ie dat zou doen.:biggrin:

Ik heb trouwens begrepen dat 'troep' alleen via MSN plus binnenkomt. Daar had ik hier ook last van. De gewone versie heeft daar geen problemen mee. Zal wel weer via een bepaalde poort lopen.

De gewone versie kan er ook problemen mee hebben maar dan ligt het minder aan de versie en meer aan wat voor bestanden er uitgewisseld worden.
Er is ook zo'n NL soort versie geweest ben de naam alweer kwijt. Als je het al installeer kun je dus beter, zoals jij ook al aangeeft, de originele van MS nemen zonder aparte toeters en bellen en al helemaal geen aangepaste versie van derden.

Oliebollen Hosting Fun Oliebollen

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan